Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Hvordan opplevde du det å få ditt andre barn? Ble du like fort glad i det som den første? Jeg er gravid med mitt andre barn og har en sånn dag hvor alt er galt. Jeg er bare lei meg og jeg føler ikke at jeg er gravid, det føles bare så fjernt og jeg er redd for at jeg ikke skal bli like glad i denne babyen som jeg er i barnet jeg allerede har. Jeg er jo så vanvittig glad i barnet mitt, hvordan kan jeg bli like glad i en til? Av og til føler jeg at jeg ikke vil ha en til, jeg vil bare være med det barnet jeg har for jeg elsker hn så utrolig høyt. Vil gjerne høre litt om andres erfaringer. Var det likt å gå gravid, var det likt når babyen kom ut? Har ikke vært på ultralyd enda, men det nærmer seg veldig nå, håper det skal hjelpe litt på å gjøre det mer virkelig. Anonymous poster hash: c2854...0eb
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Tankene dine er helt normale Men når babyen blir født vil du oppdage at du ikke har bare en viss mengde morskjærlighet som må må deles på to, isteden oppdager du at mengden morskjærlighet dobles. Hilsen firebarnsmor, med fire ganger så stort morshjerte, akkurat like glad i alle fire 👬👭💞 Anonymous poster hash: 77567...09f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Tankene dine er helt normale Men når babyen blir født vil du oppdage at du ikke har bare en viss mengde morskjærlighet som må må deles på to, isteden oppdager du at mengden morskjærlighet dobles. Hilsen firebarnsmor, med fire ganger så stort morshjerte, akkurat like glad i alle fire 👬👭💞 Anonymous poster hash: 77567...09f Takk. Det trengte jeg å høre <3 Anonymous poster hash: c2854...0eb
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 Tankene dine er helt normale Men når babyen blir født vil du oppdage at du ikke har bare en viss mengde morskjærlighet som må må deles på to, isteden oppdager du at mengden morskjærlighet dobles. Hilsen firebarnsmor, med fire ganger så stort morshjerte, akkurat like glad i alle fire 👬👭💞 Anonymous poster hash: 77567...09f Takk. Det trengte jeg å høre <3 Anonymous poster hash: c2854...0eb
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 Jeg ble raskere glad i nr 2 jeg. Med nr 1 trengte jeg et par dager før kjærligheten slo til. Nr 2 elsket jeg fra det sekundet jeg fikk ham i armene. Og nr 1 elsket jeg bare høyere når jeg så ham med lillebroren. 😍 Anonymous poster hash: 25b5f...d3f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #6 Skrevet 10. september 2016 Jeg ble raskere glad i nr 2 jeg. Med nr 1 trengte jeg et par dager før kjærligheten slo til. Nr 2 elsket jeg fra det sekundet jeg fikk ham i armene. Og nr 1 elsket jeg bare høyere når jeg så ham med lillebroren. 😍 Anonymous poster hash: 25b5f...d3f Hvis det blir enda sterkere og fortere med nr to for meg også så kommer jeg til å sprekke 😄😂 Men det er nok spesielt å se søsknene sammen ja ❤️❤️ Anonymous poster hash: c2854...0eb
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #7 Skrevet 10. september 2016 Har 5 og er like glad i alle. Var ikke slik at kjærligheten var brukt opp når jeg kommer til 4 liksom Helt normalt å tenke slik da. Anonymous poster hash: 17a57...5d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå