Gå til innhold

Dere som venter 3.,4.,5. Barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lurte på en ting dere som har flere barn når begynnte magen å vises? Jeg er gravid for 4. Gang ( den forrige døde i magen så dette blir 3. Barnet mitt) og jeg er i uke 7 og jeg har fått kjempe stor mage allerede så stor at det er umulig å skjule det allerede. Er dette normalt??? Er ikke Moe hyggelig da bi skulle liksom holde denne hemmelig så lengd vi kunne Pga det som skjedde med den forrige

Anonymous poster hash: b5819...075

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 1 uke 20

Nr 2 uke 17

Nr 3 uke 21

Nr 4 uke 18

Så har vært forskjellig her.

Vil tro du har fått nye luft i magen så den er oppblåst. Det er veldig vanlig.

Anonymous poster hash: 508e0...4eb

Skrevet

Jeg er også gravid for 4 gang.

Mistet også baby nr 3 😣

Fikk kjempe tidlig mage. Men var nok bare luft. Har stor mage nå og. Uke 11

Anonymous poster hash: d36cd...74a

Skrevet

Baby nr 1 kom ikke magen før uke 17ish. Mistet fosteret i den andre graviditeten, men magen begynte å vises allerede i uke 7-8. 3 svangerskap nå begynte det å vises rundt uke 7-8 (måtte da ha gravidbukse).

Kan anbefale kjoler med litt vidde over magen (f.eks fra KappAhl&Lindex). Gjerne da lange kjoler med liv som begynner rett under brystet. Du kan også bruke gravidbukse, ha en vanlig singlet over og deretter en vid tunika.

Skrevet

Nr 1: uke 8

Nr2: ca uke 15

Nr 3: uke 10

Nr 4: uke 20

Skrevet

Jeg er også gravid med tredje barn, men har hatt en sa, så det er fjerde graviditet. Jeg er bare i femte uke, og buksene mine har blitt for trange.

Anonymous poster hash: 9ed91...89e

Skrevet

Jeg er også gravid med tredje barn, men har hatt en sa, så det er fjerde graviditet. Jeg er bare i femte uke, og buksene mine har blitt for trange.

Ser ikke for meg at det er mulig å skjule i mange uker til, dessverre. Fordi jeg er "gammel" tenkte vi å holde det hemmelig til vi har sett at alt er bra på tidlig ul, men skjønner ikke hvordan det skal gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...