Gå til innhold

Håper noen kan svare, er redd :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen oppdaget jeg et blåmerke ca 10 cm under rumpeballen bak/på siden av låret. Veldig mørk. Jeg får lett blåmerker på beina, men dette skulle tilsi at jeg husker hva som har skjedd. Det var heller ikke ømt da jeg tok på det. Nå nettopp mens jeg stod og fikset meg i speilet ser jeg at jeg har fått 2 blåmerker på den ene underarmen på str med en 5 kroning hver. Ingen av disse er heller ømme, og de har kommet i løpet av natten. Kan virkelig ikke huske å ha slått meg. Blåmerket på beinet er fortsatt like mørkt selv om det har vært der i en ukes tid.. 

Bør jeg oppsøke lege med dette eller er jeg litt hysterisk? Leser jo at uforklarlige blåmerker som ikke er ømme, spesielt på armer og bein kan være tegn på sykdom. 

Noen med erfaringer? Råd?

Anonymous poster hash: 9b560...bba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du, gjør det du føler er riktig :) ingenting veien og oppsøke lege hvis man er redd :)

Skrevet

Her om dagen oppdaget jeg et blåmerke ca 10 cm under rumpeballen bak/på siden av låret. Veldig mørk. Jeg får lett blåmerker på beina, men dette skulle tilsi at jeg husker hva som har skjedd. Det var heller ikke ømt da jeg tok på det. Nå nettopp mens jeg stod og fikset meg i speilet ser jeg at jeg har fått 2 blåmerker på den ene underarmen på str med en 5 kroning hver. Ingen av disse er heller ømme, og de har kommet i løpet av natten. Kan virkelig ikke huske å ha slått meg. Blåmerket på beinet er fortsatt like mørkt selv om det har vært der i en ukes tid.. Bør jeg oppsøke lege med dette eller er jeg litt hysterisk? Leser jo at uforklarlige blåmerker som ikke er ømme, spesielt på armer og bein kan være tegn på sykdom. Noen med erfaringer? Råd? Anonymous poster hash: 9b560...bba

Jeg har ikke erfaring med dette selv, men jeg synes du skal ta en tur til legen for sikkerhets skyld, om ikke annet for å bli beroliget. Det er slettes ikke sikkert at det er noe, men lurt å få det sjekket likevel. Ikke bruk helgen på å Google, det hjelper ikke!

Anonymous poster hash: e99d5...a46

Skrevet

Uforklarlige blødninger i huden skal alltid sjekkes av lege. Jeg hadde helt klart bestilt en time om det dukket opp flere store blåmerker uten at jeg hadde slått meg

Anonymous poster hash: 6be75...295

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med dette selv, men jeg synes du skal ta en tur til legen for sikkerhets skyld, om ikke annet for å bli beroliget. Det er slettes ikke sikkert at det er noe, men lurt å få det sjekket likevel. Ikke bruk helgen på å Google, det hjelper ikke!

Anonymous poster hash: e99d5...a46

Vet at ikke google hjelper nei, men så må man jo ta en titt hehe. Jeg kan jo nevne at jeg har vært mye kvalm i det siste, samt stiv nakke og hodepine. Og slitt ekstremt med nattesvette. Våkner opp og er klissvåt.. Men samtidig går jeg på en medisin der en av symptomene kan være nattesvette.. Ekkelt. Skal ringe legen og få tatt noen blodprøver for sikkerhetsskyld :)

Anonymous poster hash: 9b560...bba

Skrevet

Ville ringt fast lege

Anonymous poster hash: b7a2f...d3b

Skrevet

Ring legen mandag morgen!

Håper det er noe helt ufarlig.

Anonymous poster hash: 1e7b1...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...