Gå til innhold

4 barn vs 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jo 3 blitt det nye 2 når det gjelder antall barn, mange får 3. Men 4 er plutselig veldig mange... Er det stor forskjell på 3 mot 4? Hvis de er tette, alle med 6 års mellomrom?

Anonymous poster hash: 83fa7...a55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke tette om det er 6 år mellom fem. Eller mener du mellom eldste og yngste?

Anonymous poster hash: e0bd3...6c6

Skrevet

Her var overgangen fra tre til fire felt problemfri, yngste bare føyde seg inn i flokken 😉

Eldste var 7,5 da yngste ble født

Anonymous poster hash: 4af56...fcd

Skrevet

Er jo ikke tette om det er 6 år mellom fem. Eller mener du mellom eldste og yngste?Anonymous poster hash: e0bd3...6c6

Mellom eldste og yngste ja.

Anonymous poster hash: 83fa7...a55

Skrevet

Merket ingenting i forskjell nesten på 3 og 4 annet enn at vi byttet bil 👍🏼

Anonymous poster hash: 94bef...db8

Skrevet

6 år mellom yngste og eldste hørtes litt heavy ut 😅 Ville kanskje "fordelt" de litt mer først i såfall. Har fått tre barn med 6 år mellom yngste og eldste og det er mer enn nok for min del da. Skulle vi hatt en nr 4 så blir ikke det før største kanskje er 9-10 år. Man skal liksom leve litt selv mellom slaga også. Ikke føle at man drukner i alle barna 👍🏻

Anonymous poster hash: 37cbc...8d3

Skrevet

Helt problemfri overgang fra tre til fire. Barna var 2,4 og 10 da nr fire kom. Synes på mange måter det var lettere etter fjerdemann ble født jeg.

Skrevet

Merket ikke så stor overgang fra nr3 til nr4. Mine er tette i alder også, men det gikk så fint så.

Skrevet

6 år mellom yngste og eldste hørtes litt heavy ut 😅 Ville kanskje "fordelt" de litt mer først i såfall. Har fått tre barn med 6 år mellom yngste og eldste og det er mer enn nok for min del da. Skulle vi hatt en nr 4 så blir ikke det før største kanskje er 9-10 år. Man skal liksom leve litt selv mellom slaga også. Ikke føle at man drukner i alle barna 👍🏻

Anonymous poster hash: 37cbc...8d3

Vi har 3 barn med 4 år mellom eldte og yngste 😉🙈

Anonymous poster hash: fc9ed...2c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...