Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Mannen og jeg har jobbet mye med manerer på stedatter. Hun prumper der hun sitter uten blygsel. Piller buser, smatter og prater med mat i munnen. Moren bryr seg ikke om slikt så vi starter omtrent på nytt hver gang hun kommer. Nå har hun begynt på skolen og hva skjer. Stedatter kom gråtende hjem på torsdag fordi noen av jentene ikke ville sitte vedsiden av henne og spise fordi hun pilte buser. Jeg blir så lei meg på hennes vegne da dette kunne vært unngått om mor også hadde trent på dette. Far har tatt dette opp og mor sier at dette lærer hun da tidsnok. Jeg har lært henne at enten går vi på do og peller eller hun kan snyte seg og klø seg i nesa med papiret. Men nå har hun altså blitt busejenta på skolen og det er så utrolig trist å se. Er dette noe barna fort glemmer hvis hun er nøye med å ikke pelle seg i nesa noe mer eller vil dette henge ved henne lenge? Anonymous poster hash: 1971c...d5c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Mannen og jeg har jobbet mye med manerer på stedatter. Hun prumper der hun sitter uten blygsel. Piller buser, smatter og prater med mat i munnen. Moren bryr seg ikke om slikt så vi starter omtrent på nytt hver gang hun kommer. Nå har hun begynt på skolen og hva skjer. Stedatter kom gråtende hjem på torsdag fordi noen av jentene ikke ville sitte vedsiden av henne og spise fordi hun pilte buser. Jeg blir så lei meg på hennes vegne da dette kunne vært unngått om mor også hadde trent på dette. Far har tatt dette opp og mor sier at dette lærer hun da tidsnok. Jeg har lært henne at enten går vi på do og peller eller hun kan snyte seg og klø seg i nesa med papiret. Men nå har hun altså blitt busejenta på skolen og det er så utrolig trist å se. Er dette noe barna fort glemmer hvis hun er nøye med å ikke pelle seg i nesa noe mer eller vil dette henge ved henne lenge? Anonymous poster hash: 1971c...d5c Tipper det er glemt om en uke. Anonymous poster hash: 7e633...7c0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Nå har dere hverfall anledning til å ta tak i det mens ungen hører etter. Si at det er kjempeviktig at hun ikke gjør ekle ting foran andre, for da vil de ikke være med henne. Si at hun må huske å gjøre dette hos mor også, selv om mamma ikke sier noe til henne. Er jo horribelt at det skal være nødvendig, og at mora ikke bryr seg er jo helt håpløst, men det viktigste nå er å avverge mer mobbing! Anonymous poster hash: 022e0...006
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 Tipper det er glemt om en uke. Anonymous poster hash: 7e633...7c0 Håper det. Vondt å se henne så lei seg. Snakket mye om det og er redd ingen vil leke med henne på mandag fordi hun er ekkelt. Hun er en herlig jente på alle mulig måter ellers. Anonymous poster hash: 1971c...d5c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 En førsteklassing burde forstå av seg selv at andre oppfatter sånt som ekkelt. Nå har hun lært the hard way, og gjør det neppe igjen. Anonymous poster hash: cc246...ce9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå