Gå til innhold

Dere som er/ har vært forelsket i en annen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde dere for å komme over det?:(

Nå har jeg vært forelsket i en annen i over et år.. I starten tenkte jeg at det kom til å gå over, men nå begynner jeg å lure.. Dette er en mann jeg må forholde meg til, og ser et par ganger i uken. Har ikke vært utro, men vi har flørta litt, og vi har en utrolig god kjemi.

Jeg får han ikke ut av hodet.. Dette er jo ødeleggende for forholdet! Det er ikke noe alternativ å forlate mann og barn for en tåpelig forelskelse. Men dette gjør jo at jeg er fjern, ser alle mannens feil og irriterer meg over de osv..

Anonymous poster hash: 14a26...5c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakker ikke noe særlig med ham. Vi bor langt unna hverandre, så vi møtes ikke. Men plutselig kan han sende en melding og spørre om hvordan det går, og da kommer alt tilbake. Innerst inne vil jeg nok ikke at han skal slutte. Vi var kjærester for ti år siden. Jeg er fortsatt forelsket, men håper det går over.

Anonymous poster hash: 147dd...07c

Skrevet

10 år?? Oi.. Har det nok litt på samme måte.. VIL at han skal snakke og flørte med meg, men vil samtidig ikke...

Skrevet

Jeg gikk fra mannen for den andre, etter fore års forelskelse og forhold.

Det gikk ikke. Jeg hadde for dårlig samvittighet for eks og barna. Vi prøver å reparere oss nå.

Eneste fordelen med det midlertidige bruddet er at jeg ble kjent med hvem han andre virkelig er, og kunne lettere bestemme meg for at vi ikke var ment å være sammen.. han og forelskelsen hadde nok hjernevasket meg litt.

Rådet mitt er; gjør deg helt ferdig der du er først ihvertfall.

Anonymous poster hash: ecd92...099

Skrevet

.

Skrevet

Jeg slettet telefonummer, kuttet all forbindelse på sosiale medier og fortalte ham at jeg måtte nullstille meg og derfor bryte kontakten.

Dette er nesten et år siden og jeg tenker fortsatt på han hver dag. Han har ikke tatt kontakt og på en måte er jeg glad og på en annen måte er jeg kjempelei meg for at han ikke tenker på meg mer.

Men det viktigste er familien!

Dette var en venn jeg har hatt i 20 år, så jeg mistet jo en venn også... Men jeg kunne ikke levd sammen med ham av ulike årsaker, og i alle fall ikke hvis forholdet begynte med svik og løgn.

Drømmer om å støte på han tilfeldig. Utrolig sårt at jeg aldri skal få se han igjen og få en forsikring om at vi "er ok"

Det er noe dritt, rett og slett.. bare tapere på alle kanter.

Anonymous poster hash: 14d4b...63e

Skrevet

Gikk og han nye viste seg etter en stund å være psyko! I tiden før jeg fant ut der om han nye har jeg aldri vært lykkeligere. Det var det rette å gå, selv om ingen av de to mennene var rett for meg

Anonymous poster hash: c24db...355

Skrevet

Jeg snakker ikke noe særlig med ham. Vi bor langt unna hverandre, så vi møtes ikke. Men plutselig kan han sende en melding og spørre om hvordan det går, og da kommer alt tilbake. Innerst inne vil jeg nok ikke at han skal slutte. Vi var kjærester for ti år siden. Jeg er fortsatt forelsket, men håper det går over.

Anonymous poster hash: 147dd...07c

Som meg dette , men her 12 år siden vi var kjærester . Savner han fortsatt og vet vi elsker hverandre begge to. Vi passer bare ikke inn i hverandres liv :/

Anonymous poster hash: 9cbd7...2db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...