Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Vet om ei fantastisk jente som feirer bursdagen sin idag.Var bedt 4 gjester og 3 meldte idag avbud av ymse grunner.Min datter kom og jeg vet de storkoser seg sammen.Fikk melding om datteren min ville overnatte ,det ville hun og gledet seg.Hva gjør slikt med et barnesinn??Mine barn går i bursdager uansett.Så vær så snill å tenk over hvis deres barn ikke går i bursdag de skulle vært i!Hva hvis det var ditt barn? Anonymous poster hash: a38f6...ab4
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Jeg blir bare trist av å lese slik. Kan umulig tro at 3 barn var syke og ikke kunne komme. Ingen barn fortjener å oppleve at nesten ingen kommer i bursdagen. Kan ikke det kalles utfrysning? Anonymous poster hash: 9379a...76a
chrisallic Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Hi.De var ikke syke og gav beskjed samme dag.Har komt noen tårer fra meg idag når jeg kom hjem og lot det synke inn.Var så sjokkert at jeg ikke visste helt hva jeg skulle si.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Ting kan skje, men det var jo sært at så mange ikke kunne komme på kort varsel. Anonymous poster hash: 17abc...5cb
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Sønnen min er ikke akkurat så populær i barnehagen så livredd for at ingen skal komme i bursdagen hans neste måned Anonymous poster hash: 590bb...408
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Halllooooo ... Min sønn har 14 gutter i klassen. I bursdag kommer ofte bare 10. Det er like stort forfall (større), men hvis man velger å be så få, løper man en risiko. Anonymous poster hash: 299cc...05c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #7 Skrevet 10. september 2016 Halllooooo ... Min sønn har 14 gutter i klassen. I bursdag kommer ofte bare 10. Det er like stort forfall (større), men hvis man velger å be så få, løper man en risiko. Anonymous poster hash: 299cc...05c Enig i det, men det er dårlig å gi beskjed samme dag når det ikke er pga sykdom. Hadde de gitt beskjed før kunne man flyttet selskapet. Anonymous poster hash: 80d29...425
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #8 Skrevet 10. september 2016 Når man inviterer kun 4 gjester på en fredag er sannsynligheten veldig stor for at nettopp dette skjer. Folk har planer når det er helg, og bursdagsinvitasjoner i helger er en uting, spør du meg. Vi har alltid planer. Prøver å få med så mange bursdager som mulig, men de på helg er umulige å få til.. Anonymous poster hash: cd65f...d33
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #9 Skrevet 10. september 2016 Når man inviterer kun 4 gjester på en fredag er sannsynligheten veldig stor for at nettopp dette skjer. Folk har planer når det er helg, og bursdagsinvitasjoner i helger er en uting, spør du meg. Vi har alltid planer. Prøver å få med så mange bursdager som mulig, men de på helg er umulige å få til.. Anonymous poster hash: cd65f...d33 Oi, vi legger planene våre rundt bursdagene vi. Men her pleier folk å dele ut innbydelsene rundt 2 uker før, og så langt frem har vi sjelden planer, i alle fall som ikke kan flyttes. I dag skulle vi egentlig på et arrangement i lokalsamfunnet, men så ble 5-åringen invitert i bursdag. Og bursdager er det viktigste i verden akkurat nå. Anonymous poster hash: 80d29...425
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #10 Skrevet 10. september 2016 Jeg opplevde dette da jeg ble 7år, husker det enda. Mamma ringte alle vennene sine med barn og det ble en fin bursdag for det😊 Men jeg husker d godt enda! Anonymous poster hash: 5605d...1a6
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #11 Skrevet 10. september 2016 hvis det ikke passer, så er det vel greit ? er ikke alltid det passer vettu Anonymous poster hash: caebd...ce1
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #12 Skrevet 10. september 2016 hvis det ikke passer, så er det vel greit ? er ikke alltid det passer vettu Anonymous poster hash: caebd...ce1 Hvis alle har den holdningen så er det ikke rart at mange barn opplever av ingen kommer i bursdagen deres.Her endret vi ferieplanene for at småen skulle få gå i en bursdag til en i barnehagen. Var ikke verre enn å booke om på hotellrommet. Anonymous poster hash: 590bb...408
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #13 Skrevet 10. september 2016 hvis det ikke passer, så er det vel greit ? er ikke alltid det passer vettu Anonymous poster hash: caebd...ce1 Tenker at du synest det er lett med den holdningen når et annet barn feirer,hva hvis det hadde vært ditt??Vi gjør ingenting som er så viktig at vi må avlyse at barna går i selskap.Da må det være ferie eller at de er syke.Det er veldig normalt å feire bursdager i helgene og når de får beskjed i god tid er det syltynt å avlyse samme dag. Anonymous poster hash: a38f6...ab4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #14 Skrevet 10. september 2016 Halllooooo ... Min sønn har 14 gutter i klassen. I bursdag kommer ofte bare 10. Det er like stort forfall (større), men hvis man velger å be så få, løper man en risiko. Anonymous poster hash: 299cc...05c Det er ikke alle som har 14 andre å be. Mange steder er det mindre forhold. I min sønns klasse er de 6 gutter, da kan han bare be 5 andre. Han leker ikke med jentene, og det er ikke vanlig å be andre enn de fra klassen. Vennebursdag med andre venner er evt. en annen feiring. Det flotte er at alle prioriterer bursdager og vi foreldrene hører gjerne med de andre om det passer den og den datoen. Hvis det ikke passer, har det hendt at vi har funnet en annen dag. Anonymous poster hash: c911c...22e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #15 Skrevet 10. september 2016 Hvis alle har den holdningen så er det ikke rart at mange barn opplever av ingen kommer i bursdagen deres. Her endret vi ferieplanene for at småen skulle få gå i en bursdag til en i barnehagen. Var ikke verre enn å booke om på hotellrommet. Anonymous poster hash: 590bb...408 Det hadde jeg faktisk aldri giddet. Det er helt ok å si "beklager, da er vi på ferie." Det kommer en ny bursdag neste år. Anonymous poster hash: 299cc...05c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #16 Skrevet 10. september 2016 Det er ikke alle som har 14 andre å be. Mange steder er det mindre forhold. I min sønns klasse er de 6 gutter, da kan han bare be 5 andre. Han leker ikke med jentene, og det er ikke vanlig å be andre enn de fra klassen. Vennebursdag med andre venner er evt. en annen feiring. Anonymous poster hash: c911c...22e "Det er ikke vanlig å be andre enn de fra klassen, derfor blir det bare 5 gjester"?? Er det SÅ små forhold, bør man da be alle, gutter OG jenter? Eller driter dere firkanter der i bygda? (På min skole, da jeg var lita, gikk det så få barn at vi ba hele skolen, for i klassen var vi bare 3! Opplagt at jeg ikke kun inviterte klassen!) Anonymous poster hash: 299cc...05c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #17 Skrevet 10. september 2016 Det hadde jeg faktisk aldri giddet. Det er helt ok å si "beklager, da er vi på ferie." Det kommer en ny bursdag neste år. Anonymous poster hash: 299cc...05c Gjorde det fordi sønnen min hadde så lyst å gå i bursdagen.Er få bursdager han blir innvitert til ettersom de bare er 5 år. Var jo ikke akkurat noe stress å gå inn på nettsiden til hotellet å endre litt på datoene. Anonymous poster hash: 590bb...408
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #18 Skrevet 10. september 2016 Problemet her var jo at de ga beskjed alt for sent (ga beskjed så sent at bursdagen ikke kunne endres). I klassen til eldste er det en som ofte har bursdag i vinterferien. De kontakter de andre foreldrene i forkant for å se hvor mange som er vekkreist, Er mange borte flytter de bursdagen. Har man flere barn passer det dårlig å flytte ferien fordi ene barnet er invitert i en bursdag da det da gjerne krasjer med kamper, andre aktiviteter, andre bursdager... Anonymous poster hash: 6d228...77e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #19 Skrevet 10. september 2016 Når man inviterer kun 4 gjester på en fredag er sannsynligheten veldig stor for at nettopp dette skjer. Folk har planer når det er helg, og bursdagsinvitasjoner i helger er en uting, spør du meg. Vi har alltid planer. Prøver å få med så mange bursdager som mulig, men de på helg er umulige å få til.. Anonymous poster hash: cd65f...d33 Vi har det motsatt. Kjempevanskelig å få til bursdager i en hektisk hverdag med trening, spilling, kamper, dans osv osv. Mye bedre å ha det i helgen!!! Anonymous poster hash: bdac7...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå