Gå til innhold

Vondt langt inni hjerte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet om ei fantastisk jente som feirer bursdagen sin idag.Var bedt 4 gjester og 3 meldte idag avbud av ymse grunner.Min datter kom og jeg vet de storkoser seg sammen.Fikk melding om datteren min ville overnatte ,det ville hun og gledet seg.Hva gjør slikt med et barnesinn??Mine barn går i bursdager uansett.Så vær så snill å tenk over hvis deres barn ikke går i bursdag de skulle vært i!Hva hvis det var ditt barn?

Anonymous poster hash: a38f6...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om ei fantastisk jente som feirer bursdagen sin idag.Var bedt 4 gjester og 3 meldte idag avbud av ymse grunner.Min datter kom og jeg vet de storkoser seg sammen.Fikk melding om datteren min ville overnatte ,det ville hun og gledet seg.Hva gjør slikt med et barnesinn??Mine barn går i bursdager uansett.Så vær så snill å tenk over hvis deres barn ikke går i bursdag de skulle vært i!Hva hvis det var ditt barn?

Anonymous poster hash: a38f6...ab4

Kun fire inviterte også på en fredag.. Man bør unngå invitasjoner i helger. Og be såpass mange at noen alltids kommer..

Skjønner at det er trist, men her var det sikkert gode grunner til ikke å komme. Og selvfølgelig må man gi beskjed hvis man ikke kan!

Når jenta mi ble 2 var det 10 inviterte. 1 kom. Ble kjempefin bursdag fordet, men hun var uansett for liten til å skjønne at det var litt trist..

Anonymous poster hash: cd65f...d33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...