Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 pga influensa. Fortsatt litt sår hals også, men resten av symptomene er borte(hodepine og muskelverk). Bør jeg oppsøke lege eller vil feberen gi seg snart tror dere? Anonymous poster hash: df8e0...74d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Høres ut som halsbetennelse,jeg ville kontaktet lege Anonymous poster hash: b9642...2a3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Vel, har du influensa, noe som er svært lite trolig denne tiden på året, så er ikke fem dager med feber noe uvanlig i forbindelse med influensa. Du er mest sannsynlig saftig forkjølet, og etter rundt en uke bør du begynne å bli bedre. Man har ikke automatisk influensa, ser du, selv om man er snørrete og har litt feber. Med influensa er man som regel sengeliggende. Anonymous poster hash: 66099...2a4
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Jeg har ikke hatt snørr eller hoste. Så hva er det da? Anonymous poster hash: df8e0...74d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Høres ut som halsbetennelse eller bihulebetennelse Sitt og bøy hode ned mellom beina,kjenner du et voldsomt trykk i hodet da? Ville gått til legen. Anonymous poster hash: a3e7f...cf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå