Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Min mor har sydd en som man fester ting på. Vil gjøre det enkelt i år. Vi har da ei på 1år og ei på 6år til jul. Hva gjør dere? Det er tidlig å tenke på men mye som skjer med operasjon osv på meg i november, så jeg tenker litt i forkant. I utgangspunktet ville jeg lage en bokkalender men da blir nok mormor litt lei fordi jeg ikke bruker kalenderen 🙈 Anonymous poster hash: 426e3...b62
sug lut Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Enklest pakkekalender: en seigmann pr dag.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 http://m.ebay.com/sch/LEGO-Minifigures/19001/bn_16563492/i.html Anonymous poster hash: 7eb9f...ae7
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Noen forslag ☺ Blyant, viskelær, fargebok, sokker, vanter, skjerf, lue, hårstrikker,neglelakk, hårbørste, klistremerker, nøkkelring, dropseske, liten sjokolade, tyggegummipakke, Anonymous poster hash: 701bf...d92
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Spør mormor om hun vil ordne det for deg Noen forslag: små leker, godteri på lørdager, klistremerker, nøkkelring, sprettball, tegnesaker, julepynt, flaxlodd, reflex, hansker, sokker, truser, pannebånd, legosett kan deles opp, osv Anonymous poster hash: 3e075...ec3
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Vi har en liten blanding på kalendergavene til ungene. De får ting de trenger som ullsokker, ulltrøyer, hansker. De får litt leker, jeg pleier å kjøpe tilbud jeg kommer over fra juli av, så er tidlig ute;) I går kom jeg over minions figurer,10 stk, som var satt ned fra 249 til 50 kr. Guttungen min elsker minions så bare der har jeg 10 pakker. Og så får de aktiviteter skrevet på en lapp som pepperkakebaking, juleverksted, kjøpe juletre, pynte til jul, lage julegaver f.eks sterinlys med ulike farger og lukt. Det er ikke noe poeng å kjøpe ting de leker med i 10 minutter og så glemmer, synes jeg da
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Jeg samler over tid, og kommer veldig billig unna på den måten. I dag kjøpte jeg en lip smacker leppepomade med minni mus på og en liten neglelakk i fargen rød glitter til 10 kr stk på Europris. Kommer stadig over ting i en tilbudskurv, klistremerker på nille, vanter på HM, hårspenner på Lindex, osv, må bare ha øynene med seg. Forrige uke fant jeg strømpebukse til 10 kr på Sparkjøp. Når jeg har opptelling nærmere advent (jeg har to jenter på 7 og 9 år) kjøper jeg bare tyggis, småsjokolader e.l. om jeg mangler noen gaver. Kjøpte flere av disse i fjor og det ble en kjempesuksess, venninnene var veldig misunnelig http://www.ebay.com/itm/Flashing-LED-Safety-Night-Reflective-Belt-Strap-Arm-Band-Armband-For-Running-CA-/112062612243?var=&hash=item1a1773c313:m:mJ1uIIh84mZpmnLtZ7PyV4A Anonymous poster hash: 5761d...a86
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #8 Skrevet 9. september 2016 Jeg kjøper forresten en pepperkakeform til hver hvert år også da, gøy med litt annerledes former enn juletre og hjerte. Det er veldig stas, vi har veldig mange rare pepperkakeformer etterhvert... De selger pepperkakeformer enkeltvis, alt fra sommerfugler til fly, på f.eks jernia, men jeg har bestilt flere fra ebay også http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=cookie+cutter&rt=nc&LH_BIN=1 Anonymous poster hash: 5761d...a86
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #9 Skrevet 9. september 2016 Ja aktiviteter var lurt :) Kom med tips? Anonymous poster hash: 426e3...b62
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #10 Skrevet 9. september 2016 Ja aktiviteter var lurt :) Kom med tips? Anonymous poster hash: 426e3...b62 Pepperkakebaking Lage julepynt Gå på kino og se årets julefilm, eller kanskje teater (plutti plutti pott e.l) Svømmehallen Anonymous poster hash: 5761d...a86
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #11 Skrevet 9. september 2016 Her finnes ikke svømmehall, putti plott og lignende 🙈 Anonymous poster hash: 426e3...b62
TPK Skrevet 10. september 2016 #12 Skrevet 10. september 2016 Vi har en liten blanding på kalendergavene til ungene. De får ting de trenger som ullsokker, ulltrøyer, hansker. De får litt leker, jeg pleier å kjøpe tilbud jeg kommer over fra juli av, så er tidlig ute;) I går kom jeg over minions figurer,10 stk, som var satt ned fra 249 til 50 kr. Guttungen min elsker minions så bare der har jeg 10 pakker. Og så får de aktiviteter skrevet på en lapp som pepperkakebaking, juleverksted, kjøpe juletre, pynte til jul, lage julegaver f.eks sterinlys med ulike farger og lukt. Det er ikke noe poeng å kjøpe ting de leker med i 10 minutter og så glemmer, synes jeg da Hvor kjøpte du Minions-figurene?
tante grusom master of law Skrevet 10. september 2016 #13 Skrevet 10. september 2016 Forskerfabrikken sin kalender er kjempefint!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #14 Skrevet 10. september 2016 Jeg er vant med at kalendren innholder fornuftige og ufornuftige ting, så dette bringer jeg videre til barnebarnet siden mamma lager til mine barn. Endelig fikk jeg en å lage kalender til (kjøper ting til mine unger når jeg kommer over noe, også ting til mine tantebarn siden mamma lager til de også. Men i hovedsak er det mamma som lager til de. Og det er mye hjemmestrikket på den kalenderen) Sokker, truser, pysj, genser osv som ungen uansett trenger er lurt å ta på kalenderen. Greit at de vet det ikke abr er leker eller snop i den syns jeg. Om det trengs fornyelse av hårstrikk, spenner, fargeblyanterr osv er det også veldig greit å ha i. Jeg titter rundt i billigkurver hele året og finner ting som kan komme på kalenderen. I romjula starter jakten, eller jakten er muligens feil for jeg kjøper om jeg ser noe jeg går ikke aktivt inn for å finne noe. Slikt ligger bare bak i bakhodet. Nille har ofte ting på tilbud, så der titter jeg innom støtt og stadig. Jeg jobber vegg i vegg med de så er bare en svipptur innom. Ett år som ungne ønsket s mange pakker til jul gikk jeg amokk på internett. Kjøpte en haug med smykker fra kina. Det var så gøy for jeg fikk øredobber fra 3kr. Hun ene som ikke har hull i ørene fikk øredobber med magneter, så mange muligheter. Eneste er at en må bestille i god tid fra utlandet. Ting kan fort bli liggende i tolla lenge. Anonymous poster hash: 7914c...623
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 10. september 2016 #15 Skrevet 10. september 2016 Hvor kjøpte du Minions-figurene? Br leker
Mrs. Kaizer Skrevet 11. september 2016 #16 Skrevet 11. september 2016 Tenker vi skulle prøve oss på "elf on the shelf" i år.. Det tror jeg 7 og 5 åringene kommer til å elske😊 Så spørs det om vi har nok fantasi til å komme på 24 forskjellige fantestreker da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå