Gå til innhold

Forever living...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere bekjente som driver med dette. Merker jeg er forferdelig skeptisk til slike pyramide greier, og hørt endel negativt om enkelte produkter. Er sikkert noen bra også... noen som har erfaring med disse produktene?

Anonymous poster hash: 3eb63...df1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av aloe vera produktene er veldig bra, men selgerne er så "pushy" at jeg blir provosert og irritert, og da handler jeg ikke ;)

At de også helt ukritisk anbefaler slankeproduktene sine til alle er også noe som gjør meg forbannet, sist en venninne med lavt stoffskifte som fikk beskjed om at det overhodet ikke var noe problem. Hun skal jo ikke ha soyaprodukter med den diagnosen....

Anonymous poster hash: 4219c...7e9
Skrevet

Jeg er forhandler... MEN jeg pusher ALDRI ALDRI produkter på noen.

Jeg har også lavt stoffskifte, og jeg vet at veldig mange forhandlere gir faen i å opplyse om at har du en diagnose eller går på medsiner så må man snakke med lege. Jeg har til dags dato aldri anbefalt c9 til noen. Jeg vil ikke og kan ikke anbefale den.

En del av produktene er bra, men ikke alle ;) noe passer til noen, men langt fra alt :)

Jeg er min sponsors mareritt 😂 fordi jeg velger å være ærlig og kritisk til produktene så vet jeg mange har mista mange salg 😂

Anonymous poster hash: a4e6d...ea6

Skrevet

Mange av aloe vera produktene er veldig bra, men selgerne er så "pushy" at jeg blir provosert og irritert, og da handler jeg ikke ;)

At de også helt ukritisk anbefaler slankeproduktene sine til alle er også noe som gjør meg forbannet, sist en venninne med lavt stoffskifte som fikk beskjed om at det overhodet ikke var noe problem. Hun skal jo ikke ha soyaprodukter med den diagnosen....

Anonymous poster hash: 4219c...7e9

Skal man ikke ha soyaprodukter når man har lavt stoffskifte? Hvorfor ikke det? Og hvorfor har jeg aldri fått beskjed om det, jeg har lavt stoffskifte.

Anonymous poster hash: 36d23...b19

Skrevet

Skal man ikke ha soyaprodukter når man har lavt stoffskifte? Hvorfor ikke det? Og hvorfor har jeg aldri fått beskjed om det, jeg har lavt stoffskifte.

Soya hemmer opptaket av Levaxin.

Ikke hi

Anonymous poster hash: 08cbd...2be

Skrevet

Soya hemmer opptaket av Levaxin.

Ikke hi

Anonymous poster hash: 08cbd...2be

Oi, det er jo noe legene burde informere om

Skrevet

Legene vet det ikke.

Men det har noe med goitronene å gjøre. Vi skal heller ikke ha mye brokkoli.

Google deg frem så finner du :)

Skrevet

Legene vet det ikke.

Men det har noe med goitronene å gjøre. Vi skal heller ikke ha mye brokkoli.

Google deg frem så finner du :)

Hvordan vet du det hvis ikke legene vet det?

Anonymous poster hash: 6f53f...e61

Skrevet

Hvordan vet du det hvis ikke legene vet det?

Anonymous poster hash: 6f53f...e61

Jeg har også lavt stoffskifte

Aldri hørt om

Anonymous poster hash: c2b51...981

Skrevet

Hva er soya produkter?

Anonymous poster hash: c2b51...981

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...