skinnfilla Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Sendte en melding til min datters lærer om at hun kommer senere til mandag. Og nå skulle jeg ha sendt en til min datter,men sendte isteden til nevnte lærer: Du kan gjerne sove hos meg inatt ❤️ Hahah! Heldigvis en dame med humøret i orden og fikk tilbake: Skal jeg ta med sovepose😂
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 det kunne blitt skikkelig kleint om læreren var mann hehe Anonymous poster hash: 0f674...b7a
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Haha!😂 Anonymous poster hash: 3ff01...936
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Hahahaha, dagens 😂😂😂 Anonymous poster hash: 96cee...dfd
skinnfilla Skrevet 9. september 2016 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2016 Har en til en mann også, far til min datters venninne. Jeg skulle svare nabodama,som spurte om jeg ville opp på jordet med bikkja. Han mottok: er alene med jentene, minste sover . Du må gjerne komme hit ! Ble rimelig varm i hodet da🙈
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Ha-ha... morsomme feilsme du sender, Skinnfilla! Men den historikken din så bør du oppdatere denne tråden ved fremtidige feil Takk for dagens latter Anonymous poster hash: fbb67...bec
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #8 Skrevet 9. september 2016 😂😂😂😂👏👏👏👏 Anonymous poster hash: 189df...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå