Gå til innhold

Bokklubben Energica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært medlem der ?

Jeg har vært medlem i flere år og har det siste året prøvd å si opp medlemskapet flere ganger, men uten å lykkes.

Har fått bekreftelse på at de har mottatt melding, men de fortsetter bare å sende nye medlemsbøker.

Så langt i år har jeg sendt for rundt 1000 kr i tilbakesendelser av bøker jeg ikke skal ha, og nå har en av gripende gått til inkasso, selv om jeg har sendt alle bøker i retur.

Energica påstår at to av bøkene jeg har sendt tilbake , ikke har kommet tilbake til de, men det kan da ikke jeg noe for, jeg har sendt de og hvis de ikke mottar varen, så er det vel de som skal etterlyse den hos posten.

Har nå truet med forbrukerombudet hvis ikke energica stryker meg fra medlemslisten. Pussig det der, man kan melde seg inn lett som bare det, men idet man vil ut av klubben, nei da skal det plutselig være kjempe vanskelig, og inkassobyråset de bruker, de er skikkelig frekk i tilbakemeldingene, de gidder ikke engang svare på henvendelsen på en skikkelig måte, eneste de har svart er at regningen skal betales innen forfallsdato. Der blir jeg nok nødt å koble inn forbrukerombudet, vet ikke om de kan hjelpe, men det skader vel ikke å prøve..

Noen som har lignende erfaringer med denne klubben ?

Anonymous poster hash: dc500...57b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meldte meg ut uten problemer for noen måneder siden. Gikk knirkefritt.

Anonymous poster hash: 3992b...b2e

Skrevet

Jeg meldte ut en venninne av meg for 1/2 år siden og det også gikk knirkefritt, men da jeg skulle si opp for meg selv, så var det visst ikke like enkelt..

Skrevet

HI over her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...