Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Jeg lurer litt på hva det er med meg jeg. Jeg er i et forhold som ikke er så bra, dessverre, jeg føler jeg prøver men jeg får ikke noe igjen... Feks hyggelig sms, kommentarer ol. Føler meg et 0 for min kjæreste, og jeg har i over ett år gått å venta og venta på at forholdet skal bli bedre. Vi har hatt samleie maks fem ganger dette året. Jeg har ingen planer enda om å gå ut av forholdet, jeg venter fremdeles på bedre tider, og på at ting skal forandre seg litt. Jeg har i det siste begynt å se på andre menn, jeg bare ser, jeg bare drømmer meg litt bort. Og det er på menn jeg vet jeg ikke kan få. Det er menn jeg ikke kan kontakte, siden de er gift. Jeg prater normalt med dem, og dem aner ingen ting om at jeg kan tenke på dem i perioder. Det er liksom så fjernt at det er uaktuelt å kontakte de på en annen måte. Men han ene er høy, mørk, rolig og jeg kan fantasere om hvordan det ville vært å bli tatt av han. Herregud, og jeg kjenner han ikke en gang! Det er en pappa i bhg til sønnen min! Vi har snakket svært lite sammen, jeg har bare sett han innimellom og syns han er en kjekk mann. Vet så vidt hva han heter. Han andre, han viste bare litt omsorg for meg, spør meg om jeg trenger skyss hjem fra bussen i regnværet. Spør om dagen har vært bra.Snakker helt normalt med meg. Noe min samboer aldri gjør. Etter han gjorde det har jeg tenkt mye på han, men det kan A L D R I bli oss to, for han er ikke min type i det hele tatt, men han "tok vare på meg", det er det jeg tenker sånn på. At han er en rolig og god mann. Med han vil jeg bare ha oppmerksomhet som ikke er "greit" og med det mener jeg feks at han skal få lov å si hyggelige ting til meg, og det skal ingen vite. Den spenningen, Men ikke noe mer. Det er litt slitsomt å tenke sånn. Drømme om andre menn, jeg drømmer om det jeg ikke får hjemme rett og slett.Det har pågått i noen få mnd. Og jeg er ikke ute etter avslutte forholdet jeg er i............... Før jeg er helt sikker. Jeg vet ikke hvorfor jeg skrev det, men jeg kan ikke si det til noen. Da tror folk jeg er splitterpinegal! Men tenkte jeg kunne si det til mine "venninner" her inne. så får jeg bare se, hva dere mener. Anonymous poster hash: 6d56d...bba Anonymous poster hash: a5dfe...4a5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Tror det er ganske normalt å tenke sånn og drømme seg vekk til noe bedre har hvertfall både lest og blitt fortalt om andre som gjør det samme.. Håper enten forholdet ditt blir bedre snart eller at du finner en som er som du drømmer om lykke til ❤️ Anonymous poster hash: 2c57a...f2f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Det er helt normalt å drømme seg bort litt, også når man er i forhold. Spesielt i et dårlig... Jobber dere med problemene? Terapi? Hvorfor blir du i et forhold som gir deg så lite? Anonymous poster hash: f5129...a90
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Nei, vi jobber ikke noe for det. Vi begge er klar over at det er elendig. Men det er bare sånn. Jeg ønsker meg ut av forholdet litt for ofte, men jeg blir pga barn og hus, og barnas skole/bhg . Anonymous poster hash: a5dfe...4a5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Du sier til mannen din: Du Per, jeg har så inderlig lyst til at vi skal få det bedre enn vi har det nå. Du er mannen i mitt liv, og jeg håper at vi sammen kan få oss på rett kjøl igjen. Vi har begge lett for å misforstå hverandre og jeg er ikke alltid så flink på å kommunisere med deg.(Viktig å ta på seg en del av skylden selv😉). Jeg tenker å bestille en time hos parterapeut, og håper du vil bli med. Vi har ingenting å tape på det ihvertfall. Og ja, det er helt normalt å se på og drømme om andre menn.. Anonymous poster hash: 286db...b33
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Gresset er grønnest der man vanner og steller det. Du sier at dere ikke jobber for forholdet, hvordan skal det da få næring? Det skjer ikke av seg selv. Har du vist initiativ? En av dere må jo begynne, men det er begges ansvar å sørge for vanning av gresset. Anonymous poster hash: 176b4...1c9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Du sier til mannen din: Du Per, jeg har så inderlig lyst til at vi skal få det bedre enn vi har det nå. Du er mannen i mitt liv, og jeg håper at vi sammen kan få oss på rett kjøl igjen. Vi har begge lett for å misforstå hverandre og jeg er ikke alltid så flink på å kommunisere med deg.(Viktig å ta på seg en del av skylden selv). Jeg tenker å bestille en time hos parterapeut, og håper du vil bli med. Vi har ingenting å tape på det ihvertfall. Og ja, det er helt normalt å se på og drømme om andre menn.. Anonymous poster hash: 286db...b33 Jeg er enig i at du bør si noe slikt som dette til mannen din, Hi. Du skriver at du har ventet og ventet, at du har gått i over et år og ventet på at ting skal forandre seg. Men ingenting forandrer seg av seg selv. Du gjør ikke noe for at det skal bli en endring, mannen din gjør ikke noe for det heller. Ergo går dere bare og ser hvem som holder ut kortest inntil en av dere gjør det slutt. For så lenge dere ikke jobber med forholdet så vil heller ingenting endre seg. Bestill time til parterapi på mandag, og så bruker du helgen nå til å snakke med mannen din og si du håper han blir med. Blir han ikke med tar du den timen selv. Anonymous poster hash: 44629...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå