Gå til innhold

Fare for grønt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har stripet håret mitt, vil ha lysere farge enn jeg har. Tenkte å farge over stripene (noen er lys noen er gulig) med farge nr 7. Fare for grønt hår da?

Anonymous poster hash: d0ec1...465

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp

Ca hvor stor fare? 😂 Mindre sjans ho lenger jeg venter med å farge?

Skrevet

Hvordan farge er det på det nå?

Skrevet

Hvordan farge er det på det nå?

Hadde brunt, stripet det. Ble ganske lyst, hvitt noen steder.

Skrevet

Kan bli grønt i det hvite ja 👍🏻

Skrevet

Bader du mye i klorvann? Det hjelper ikke. Jeg striper jevnlig, har aldri fått grønnskjær. Det finnes shampo som får det gylnere.

Anonymous poster hash: f28e5...b71

Skrevet

Bader du mye i klorvann? Det hjelper ikke. Jeg striper jevnlig, har aldri fått grønnskjær. Det finnes shampo som får det gylnere.

Anonymous poster hash: f28e5...b71

Bader sjeldent i klor vann. Vil farge det i morgen men redd jeg sitter med grønt hår til kvelden da 🙈

Skrevet

Altså dere som sier ja, har dere noe som helst frisørerfaring? Du sier du vil farge over med 7. 7 hva? 7/0 7/1, 7r. Det er ganske vesentlig. Om det kun er 7 så er det ikke så stor sjangs for at det blir grønt nei. Det er jo en naturfarge!

Anonymous poster hash: 98a19...de9

Skrevet

Altså dere som sier ja, har dere noe som helst frisørerfaring? Du sier du vil farge over med 7. 7 hva? 7/0 7/1, 7r. Det er ganske vesentlig. Om det kun er 7 så er det ikke så stor sjangs for at det blir grønt nei. Det er jo en naturfarge!

Jeg tenkte bare 7.

Skrevet

Jeg er frisør. Er du?

Om du farger med en ren 7'er på hvite partier så er det fare for grønnskjær! Det betyr ikke nødvemdigvis at det skjer, men sjangsen er der.

Skrevet

Oppdatering. Farget over stripene med nr 7, ikke noe grønt hår heldigvis 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...