Gå til innhold

Provera, noen som har gått på det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: cd032...290

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rakk ikke skriver ferdig gitt :P

Noen som vil fortelle meg om sine erfaringer med provera?

Hi

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg har brukt dem, men husker ikke hvorfor. :P

Anonymous poster hash: 1f98c...523
Skrevet

Ja jeg har brukt de. Hva lurer du på? :)

Anonymous poster hash: 07b03...321

Skrevet

Ja. Sluttet med p-piller og fikk aldri mensen igjen, så etter et halvt år fikk jeg provera, for å få mensen så jeg kunne få en syklus og ta pergotime.

Advarsel: du blir superhormonell av provera! Det ble Iallefall jeg. Gråt og ble sint osv. Men det fungerte. Jeg fikk mensen av det

Anonymous poster hash: 38159...353

Skrevet

Ja. Sluttet med p-piller og fikk aldri mensen igjen, så etter et halvt år fikk jeg provera, for å få mensen så jeg kunne få en syklus og ta pergotime.

Advarsel: du blir superhormonell av provera! Det ble Iallefall jeg. Gråt og ble sint osv. Men det fungerte. Jeg fikk mensen av det

Anonymous poster hash: 38159...353

Aha, da var det nok derfor jeg tok dem også, for jeg hadde en tunde med pergotime før jeg gikk videre til ivf. Husket ikke om det var før pergotime eller ifb ivf behandlingen. :P

Men jeg husker at jeg ikke fikk noen bivirkninger av dem. Ble ikke hormonell før jeg begynte med nesesprayen. :P

Anonymous poster hash: 1f98c...523

Skrevet

Jeg har brukt det pga manglende mens. Måtte jo ha mens for å bruke pergotime. 

Fungerte veldig fint for meg, ingen bivirkninger. Fikk mensen når jeg skulle. 

Anonymous poster hash: 351c0...35d
Skrevet

Takk for svar dere :)

Jeg har fått de for å stoppe mens og får å få en normal syklus.

Håper for gudsskyld dette hjelper.

Skal gå på de av og på hver 14 dag i 3 måneder, er det normalt?

Hi

Skrevet

Har aldri hørt om at de har brukt de til å stoppe mens. Jeg fikk de for å starte mens, og den startet virkelig, for å si det sånn. Jeg, som ikke hadde hatt mens på flere år, blødde så kraftig ogover så lang tid at det ble vurdert sykehusinnleggelse pga stort blodtap. Slapp heldigvisdet.Fikk noen andre piler som stoppet fossen tilslutt, har glemt hva de het.

Anonymous poster hash: aa62d...135
Skrevet

Har aldri hørt om at de har brukt de til å stoppe mens. Jeg fikk de for å starte mens, og den startet virkelig, for å si det sånn. Jeg, som ikke hadde hatt mens på flere år, blødde så kraftig ogover så lang tid at det ble vurdert sykehusinnleggelse pga stort blodtap. Slapp heldigvisdet.Fikk noen andre piler som stoppet fossen tilslutt, har glemt hva de het.

Anonymous poster hash: aa62d...135

Nei? Virkelig?

Det skulle hjelpe på å få i gang en normal syklus ble jeg fortalt.

Jeg er allerede blodfattig etter å ha blødd i så lang tid så å blø mere enn det jeg gjør nå er jo helt uaktuelt!

Jeg går jo allerede med grønn ob og bleier. Ble så skuffa da jeg var på sykehuset i dag, legen sendte meg nedover for utskrapning, jeg ble sendt hjem med provera. ..

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...