Gå til innhold

Hver jævla fredag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal ta helgevasken ødelegger jeg noe...

Nå er det støvsugeren. Eller støvsugeren funker, men jeg klarte å knekke munnstykket. Ikke det nedereste, men det runde øverste av plast som stikkes inn i den delen med metall som er stiv som går videre til gulv og teppe munnstykket. Dere skjønner greia? Knakk den dingsen i plastikk som er festet mellon slangen og røret. Sjekka på elkjøp sine sider og det ser ut som dem kun selger endestykker og slanger separat. Ikke den dingsen jeg trenger. Noen som vet om det er å få tak i? Kan for all del kjøpe hele greia ny, bortsett fra støvsugeren altså. Men støvsugeren var veldig dyr og funker utmerket så vil ikke skifte den. Men kan godt skifte resten...

Sorry for uheldig forklaring, men jeg var virkelig i siget nå. Blir så sint!

Anonymous poster hash: c4fce...fee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg sjekka enda mer rundt og finner ingen butikker som selger akkurat den delen jeg mangler. Altså den plast delen som er buet som er festet mellom slangen og teleskoprøret. Den man bruker for å komme til inni kriker og kroker liksom. Men jeg ser at de har en villig støvsuger på biltema. Er det veldig optimistisk å tru at jeg kan ta slangen av den og feste den på min turbostøvsuger? Jeg er desperat 😂

Skrevet

Ta hintet - du skal ikke gjøre husarbeid på fredager

Anonymous poster hash: 3127c...909

Skrevet

Ta hintet - du skal ikke gjøre husarbeid på fredager

Takk - I love you! Tar meg et glass rosé i stedet.

Skrevet

Takk - I love you! Tar meg et glass rosé i stedet.

Flott, tar meg en boks med cola siden jeg ikke drikker. Ta et glass for meg og! Husarbeidet går jo ingen steder!

Skrevet

Duct Tape!

Anonymous poster hash: 3e82a...c4f

Skrevet

Hvis du oppsøker butikken er det en mulighet for at de kan hjelpe deg selv om de ikke har den delen på nett.

Anonymous poster hash: 75fe3...31d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...