Gå til innhold

Lave jernverdier.. Hvor rask bedring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar Ferro-Retard 100 mg x 2 (morgen og kveld) med appelsinjuce.

Spiser jernrik kost..

Hadde Hb på11,0 rett før jeg nå har kraftig mens.

Ferritin på 12

 

Jeg trenger å bli normal fort😅

Noen som vet hvor fort det blir bedre?

 

Anonymous poster hash: 9f27d...da8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar Ferro-Retard 100 mg x 2 (morgen og kveld) med appelsinjuce.

Spiser jernrik kost..

Hadde Hb på11,0 rett før jeg nå har kraftig mens.

Ferritin på 12

 

Jeg trenger å bli normal fort😅

Noen som vet hvor fort det blir bedre?

 

Anonymous poster hash: 9f27d...da8

Dytt

 

Anonymous poster hash: 9f27d...da8

Skrevet

Jeg har hat endel lavere enn deg. (har alltid for lav) Og merker veldig fort bedring iallfall. Stor bedring på bare noen uker.



Anonymous poster hash: fa90a...067
Skrevet

 

Jeg har hat endel lavere enn deg. (har alltid for lav) Og merker veldig fort bedring iallfall. Stor bedring på bare noen uker.

 

Anonymous poster hash: fa90a...067

Tar du mye tilskudd pr dag?

 

Anonymous poster hash: 9f27d...da8

Skrevet

Tar du mye tilskudd pr dag?

 

Anonymous poster hash: 9f27d...da8

Jeg tar tabletter i perioder. Når jeg merker jeg får mye hodepine, trett og svartner for øynene når jeg reiser meg. Har slitt siden jeg var tenåring.

 

Anonymous poster hash: fa90a...067

Skrevet

 

Jeg tar tabletter i perioder. Når jeg merker jeg får mye hodepine, trett og svartner for øynene når jeg reiser meg. Har slitt siden jeg var tenåring.

 

Anonymous poster hash: fa90a...067

Jeg er ufattelig trøtt, kan sove døgnet rundt. All trening er tyngere enn før, jeg klarer dårlig å konsentrere meg.. Er desperat på bedring før et langt løp jeg skal stille i. Derfor jeg spør.. Jeg vil bli bra nuh!!😅

 

Anonymous poster hash: 9f27d...da8

Skrevet

Det du kan gjøre får å få opp jernlagret fort er å drikke røbettjuice. Det fikk en ihvertfall på helsekosten før. Ett glass 150ml vanlig kjøkenglaset. En gang for dag. Jeg likte den best iskald. Eller det vil si jeg drakk den på starten og tok noe annet etter på med mye smak eks mørk sjokolade.

Skrevet

Merket var helios.

Skrevet

Merket var helios.

Takk for tips! Skal prøves!😊

 

Anonymous poster hash: 9f27d...da8

Skrevet

Hb på 11 er da normalt?

 

Anonymous poster hash: 55f55...7d1

Skrevet

Hb på 11 er da normalt?

 

Anonymous poster hash: 55f55...7d1

11,7 er nedre normal. Men det er ikke lavt nei. Ikke veldig lav ferritin-verdi heller, men jeg har symptomer så det holder.. Løper vanligvis 13-15 km annenhver dag, nå orker jeg knapt 8.

Også er jeg trøtt trøtt trøtt!!!

 

Anonymous poster hash: 9f27d...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...