Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Tar Ferro-Retard 100 mg x 2 (morgen og kveld) med appelsinjuce. Spiser jernrik kost.. Hadde Hb på11,0 rett før jeg nå har kraftig mens. Ferritin på 12 Jeg trenger å bli normal fort😅 Noen som vet hvor fort det blir bedre? Anonymous poster hash: 9f27d...da8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Tar Ferro-Retard 100 mg x 2 (morgen og kveld) med appelsinjuce. Spiser jernrik kost.. Hadde Hb på11,0 rett før jeg nå har kraftig mens. Ferritin på 12 Jeg trenger å bli normal fort😅 Noen som vet hvor fort det blir bedre? Anonymous poster hash: 9f27d...da8 Dytt Anonymous poster hash: 9f27d...da8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Jeg har hat endel lavere enn deg. (har alltid for lav) Og merker veldig fort bedring iallfall. Stor bedring på bare noen uker. Anonymous poster hash: fa90a...067
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Jeg har hat endel lavere enn deg. (har alltid for lav) Og merker veldig fort bedring iallfall. Stor bedring på bare noen uker. Anonymous poster hash: fa90a...067 Tar du mye tilskudd pr dag? Anonymous poster hash: 9f27d...da8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Tar du mye tilskudd pr dag? Anonymous poster hash: 9f27d...da8 Jeg tar tabletter i perioder. Når jeg merker jeg får mye hodepine, trett og svartner for øynene når jeg reiser meg. Har slitt siden jeg var tenåring. Anonymous poster hash: fa90a...067
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Jeg tar tabletter i perioder. Når jeg merker jeg får mye hodepine, trett og svartner for øynene når jeg reiser meg. Har slitt siden jeg var tenåring. Anonymous poster hash: fa90a...067 Jeg er ufattelig trøtt, kan sove døgnet rundt. All trening er tyngere enn før, jeg klarer dårlig å konsentrere meg.. Er desperat på bedring før et langt løp jeg skal stille i. Derfor jeg spør.. Jeg vil bli bra nuh!!😅 Anonymous poster hash: 9f27d...da8
ღBellღ&gulletღ Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Det du kan gjøre får å få opp jernlagret fort er å drikke røbettjuice. Det fikk en ihvertfall på helsekosten før. Ett glass 150ml vanlig kjøkenglaset. En gang for dag. Jeg likte den best iskald. Eller det vil si jeg drakk den på starten og tok noe annet etter på med mye smak eks mørk sjokolade.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #9 Skrevet 9. september 2016 Merket var helios. Takk for tips! Skal prøves!😊 Anonymous poster hash: 9f27d...da8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #10 Skrevet 9. september 2016 Hb på 11 er da normalt? Anonymous poster hash: 55f55...7d1
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #11 Skrevet 9. september 2016 Hb på 11 er da normalt? Anonymous poster hash: 55f55...7d1 11,7 er nedre normal. Men det er ikke lavt nei. Ikke veldig lav ferritin-verdi heller, men jeg har symptomer så det holder.. Løper vanligvis 13-15 km annenhver dag, nå orker jeg knapt 8. Også er jeg trøtt trøtt trøtt!!! Anonymous poster hash: 9f27d...da8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå