Gå til innhold

Hva hadde du syntes om dette, ang barnebursdag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å feire bursdagen til dattern vår på en hverdag, fra kl 15- 17 ca. Det vi tenkte å gjøre var å hente hele jentegjengen på SFO, gå i samlet flokk hjem til oss og så ha bursdagen som vanlig frem til ca kl 17. Ser for meg at dette vil være lettvint og greit for foreldre og barn, men jeg lurer litt på dette med at de isåfall må ha med seg gaven på skolen... Vil det funke tro, eller blir det problemer hvis de har den i sekken sin, evt pose vedsiden av? Innspill eller erfaringer?

Anonymous poster hash: d21fb...8d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Flere som gjør det her.

Funker veldig fint:)

Anonymous poster hash: 254f8...0ee

Skrevet

Hadde jeg sett på som positivt. Gaven kan de jo bare ha i sekken. Deilig å hente barnet etter jobb kl 17 og vite at hun hadde fått både mat og selskapet var over, og fortsatt var det god tid til lekser :)

Skrevet

Greit nok om alle går på sfo og ikke skal noe annet. Veldig leit om det er noen som ikke får lov til å bli med og må være igjen på sfo.

Anonymous poster hash: 69f7e...b35

Skrevet

Her er det mange som gjør det sånn, men barna blir hentet når det ringer ut etter siste time og går i bursdag istedenfor sfo. Det er ikke alle i klassen som går på sfo...

Så blir barna hentet i fire-halv fem tiden når foreldrene er ferdig på jobb

4.klassingen min har hatt slik bursdag hvert år, og 2.klassingen har vært i sikkert 6-7 slike bursdager

Anonymous poster hash: 51de9...fb6

Skrevet

Har ikke hørt om det her. Mange har fritidsaktiviteter etter skole og de er ikke like lenge på sfo. Noen ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 75be3...045
Skrevet

Hadde funket helt fint for oss. Da kjøper man en gave som får plass i sekken. ;)

Anonymous poster hash: 7abab...739
Skrevet

Sjekk at alle går på sfo først da. Ellers må jo 1-2 jenter kanskje gå hjem først, mens de andre er på sfo. Og selvfølgelig må alle jentene i klassen være invitert hvis dere gjør det sånn.

Skrevet

Alle går på SFO unntatt en (hun kunne få være på SFO denne dagen sa de), og jeg tror og håper alle får lov å gå i bursdag også. Snakket med de SFO-ansatte idag, og de sa at det var flere som hadde gjort det slik, siste var i forrige uke. Så vi går nok for denne løsningen vi også :)

HI

Skrevet

Helt fin løsning. Ikke noe problem i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: 97314...cbc
Skrevet

Høres kjempefint ut.! 

Takk for tipset!

Skrevet

Så lurt! Fin løsning. Jeg hadde blitt glad for en slik bursdagsinvitasjon til barnet mitt

Anonymous poster hash: 2f5f3...f2b

Skrevet

Ja, jeg er hjemme i permisjon nå uansett, så vi tenkte at dette kunne være en grei løsning. Så blir ikke barna altfor slitne før bursdagen, og bursdagsbarnet kan kose seg og kikke på gavene og feire med resten av familien etterpå :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...