Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Hva skal dere gi deres mor og svigermor til jul i år? Anonymous poster hash: f4b08...ce8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Svigermor ønsker seg det samme hvert år, en god fuktighetskrem. Hun har alt og trenger egentlig ingenting, ikke leser hun eller går på kino/teater heller. Men hun smører armer og bryst hver morgen med bodylotion, så da går jeg på parfymeriet og legger 3-400 kr i en god krem til henne Mamma tenkte jeg invitere på restaurant i år, altså et hjemmelaget gavekort hvor vi tar henne med ut for å spise en bedre middag. Mange år siden hun var på restaurant sist. Anonymous poster hash: e5a19...bcf
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Svigermor ønsker seg det samme hvert år, en god fuktighetskrem. Hun har alt og trenger egentlig ingenting, ikke leser hun eller går på kino/teater heller. Men hun smører armer og bryst hver morgen med bodylotion, så da går jeg på parfymeriet og legger 3-400 kr i en god krem til henne Mamma tenkte jeg invitere på restaurant i år, altså et hjemmelaget gavekort hvor vi tar henne med ut for å spise en bedre middag. Mange år siden hun var på restaurant sist. Anonymous poster hash: e5a19...bcf Stakkars mammaen din, da. Flere år siden hun var på restaurant? Anonymous poster hash: 1abe8...35d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Stakkars mammaen din, da. Flere år siden hun var på restaurant? Anonymous poster hash: 1abe8...35d Synd på henne er det ikke, hun har mye mer penger enn meg, men hun bruker pengene sine på helt andre ting. Likevel setter hun jo pris på en middag ute sammen med barn og barnebarn, så jeg vet hun blir glad for det Anonymous poster hash: e5a19...bcf
februarprins2013 Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 aner ikke ennå, har ikke svigermor
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Det tenker jeg ut om et par-tre måneder. Blir som regel bøker. Anonymous poster hash: 7b1c5...ac2
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Regner med det blir det samme som ellers, bilde av barna. Det er det de ønsker seg og da får de det. Synes selv det begynner å bli litt kjedelig, men ser også at bildene står fremme. De forsvinner ikke ned i en skuff. Anonymous poster hash: a47c1...f17
Mumua Skrevet 9. september 2016 #8 Skrevet 9. september 2016 Mulig svigermor får en flybillett hit for å se barnebarnet sitt for første gang, hvis det lar seg gjennomføre. Mamma aner jeg ikke, gavekort på noe kanskje. Hun bor langt unna så det er vanskelig å finne noe som passer og kan sendes i posten synes jeg. Mulig jeg bestiller et smykke fra barnebarnet eller noe lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå