Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Har fåt mensen nå etter en abort. Men vil telle hvor mange dager i mellom. Men skal jeg telle fra da den brune ufloden startet, da jeg var på ultralyd og fikk konstantert abort, ellr den dagen da jeg fikk vite det var en komplett abort? 28 juli - brun utflod. 12 aug - Ultralyd konstantert abort. 17aug - Komplett abort.? Anonymous poster hash: f41ab...ee5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Hvorfor i alle dager har du behov for telle dagene? Mener ikke å være ufin, men det blir jo ikke noe bedre eller verre av å vite antall dager.. Anonymous poster hash: f0131...128
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Kondolerer så mye meg å ha mistet. Du teller ikke. Tiden fra du mistet til neste mens kan både være kortere og lenger enn en vanlig syklus. Normalt vil man få mensen igjen 4-8 uker etter man mistet, men det er ikke unormalt med hverken 2 eller 12 uker. Masse lykke til videre Anonymous poster hash: a1efd...fed
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Du teller fra komplett abort for da var svangerskapet over. Anonymous poster hash: d8402...4c8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Grunnen til at jeg teller er pga ca tall ang syklus og eggløsning. Blir ikke verre eller bedre av det nei, men ville vite takk :-) Anonymous poster hash: f41ab...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå