Gå til innhold

For en trist blogg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Www.haringen.blogg.no

Anonymous poster hash: 4856d...489

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger på kjedelig og jeg

Anonymous poster hash: 9909b...517

Skrevet

Skjønner at det er din blogg. Vet du hva, du må ikke ofre barna for å få en jobb. For en eæva arbeidsgiver du har hatt!!! Har du en veileder på nav som kan hjelpe deg?

Anonymous poster hash: b396e...4fb

Skrevet

Gjesp

Anonymous poster hash: b36a6...f50

Skrevet

Høyres ut som du har det trasig for tida, men du må ikkje gje opp.  Det er mange trebarnsmødre som får seg jobb, og mange ser på dei som stabile arbeidstakarar, sjølv om det av og til vert sjukt barn dagar.  Det same vil det vere med småbarnsfedre, om ein deler likt på det, slik ein bør.

Dette er gjerne tema som ikkje fengar så godt i ein blogg, og det kan hende du vil angre på at du deler såpass mykje med folk som berre er perifere kjende. Så du bør tenkje over kva du deler i ein blogg der du kan bli attkjend.  Det vil ikkje verke positivt om ein potensiell arbeidsgjevar les dette. 

Om eg tolkar avsluttinga av innlegget rett, så høyres du så deprimert ut at du gjerne bør snakke med fastlegen din om dette, og få hjelp.

Skrevet

altså... fra Agdenes? 

Jeg skjønte med en gang hvem du var HI... Man kan ikke være Anonym bloggskriver uten å bli avslørt i de trakter.... 

Men seriøst, nyt dagene, utdann deg nå mens du likevel er hjemme, og begynn på jobb når du er ferdig! 

Anonymous poster hash: c8f64...b11
Skrevet

Huff for en martyr.

Burde det ikke være et krav fra bloggplatformen at bloggeren kan skrive?

Ikke en blogg jeg besøker igjen.

Anonymous poster hash: 023c8...8fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...