Gå til innhold

Jaaaa!!! Jeg har sletta søstra mi fra face!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, hvor mye dritt den dama står bak. Splittet familien, tomme løfter og ufattelig egoist. Hun har blokkert meg på face lenge, men passet på å komme med stygge kommentarer på mine statuser. Jeg har tatt the high road og oversett henne glatt, men Gud så deilig å slette henne helt!!!! Håper det menneske aldri får ålet seg inn i livet mitt igjen!!!

Anonymous poster hash: 41068...8da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars foreldrene deres. Høres ut som om de har fått minst to blomster og glede seg over 😔

Anonymous poster hash: 6683b...f2e

Skrevet

Hvis hun har blokka deg fra før så kan ikke hun skrive på dine statuser, du kan ikke finne henne på face og hun kan heller ikke finne deg. Da må hun ha unblokka deg. Men i det øyeblikket hun blokkerer deg så forsvinner dere for hverandre. Så....?

Anonymous poster hash: 3001a...713

Skrevet

Stakkars foreldrene deres. Høres ut som om de har fått minst to blomster og glede seg over 😔

Gud altså!

Anonymous poster hash: 97050...20a

Skrevet

Hvis hun har blokka deg fra før så kan ikke hun skrive på dine statuser, du kan ikke finne henne på face og hun kan heller ikke finne deg. Da må hun ha unblokka deg. Men i det øyeblikket hun blokkerer deg så forsvinner dere for hverandre. Så....?

Blokkert veggen sin for meg, blir mer riktig å si.

Forøvrig har hun behandlet foreldrene mine som dritt også så jeg var den eneste som fortsatt hadde "kontakt" med henne.

Hi

Anonymous poster hash: 41068...8da

Skrevet

Man kan fint blokkere noen fra å se statuser/kommentere uten å blokkere de som venn.

Anonymous poster hash: 29f30...fb2

Skrevet

Ærlig talt. Fordi om man reagerer på at en annen er narcisstisk/psykopat/drittsekk betyr det ikke at man er en drittsekk selv.

Anonymous poster hash: 29f30...fb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...