Gå til innhold

Krabber deres babyer utfor kanten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser så mange kan sove med babyene sine i senga. Det går ikke med min 9 måneder gamle baby. Han er så aktiv og krabber i full fart mot sengekanten. Han stopper ikke av seg selv, han må holdes igjen for å ikke falle utfor

Anonymous poster hash: 08c66...d98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min stopoet ved kanten helt fra hun var bitteliten, men jeg stolte ikke på at hun ikke kunne falle så jeg dyttet senga inntil veggen på den ene siden og hade henne innerst.

Skrevet

Min stoppet.

Laga en pølse av dyna utenfor henne slik at hun ikke trilla på gulvet i søvne. Men var ikke behov for å være redd når hun var våken.

Anonymous poster hash: 258d5...b99

Skrevet

Vår krabber utfor kanten ja. Hun falt ut en gang, men var veldig heldig i fallet. Derfor har jeg henne kun i midten og jeg holder rundt henne (og sover veldig dårlig selv, men dette er som regel bare siste timen før vi står opp om morgenen). Hun er 1 år nå. 5-åringen faller også ut dersom vi ikke passer litt på 😮 Hun slo hodet en gang.

Anonymous poster hash: 8114c...118

Skrevet

Tror alle barn krabber mot kanter ned hodet først, i senga, mot trappa osv

Jeg har fra de lærte å krabbe fulgt etter de og snudd de så de tidlig har lært å krabbe med bena først ned fra ting

Ved 9 mnd har de krabbet baklengs ned av seg selv, de lærer ganske fort det. Mine har fått øve seg i trapper o.l også helt fra de lærte å krabbe

Anonymous poster hash: 7b0d7...9e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...