Gå til innhold

" pappa suger meg på øret"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde litt brytekamp/kileleken I sofaen I sta hvor sønnen plutselig slikker bonuspappaen på øret. Bonuspappae spør barnet hvorfor det gjorde sånn hvorpå barnet sier " pappa sleiker meg på øret når vi kiler hverandre. Eller han sleiker ikke, han suger meg på øret". Vi stusser veldig på det begge to og barnet forteller videre at de bare leker og bonusmamma også er med noen ganger.

Asså. Hæ? Det er mulig det bare er meg, men jeg fikk skikkelig gåsehud av dette! Hva Gjør jeg nå? Kan jo ikke slenge ut en påstand om overgrep, men syns jo det er drøyt. Hvorfor I all verden gjør far dette? Barnet er over 7 år så han forteller jo bra også 😧

Anonymous poster hash: e0e88...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det var øret er det vel ikke akkurat overgrep.

Anonymous poster hash: 0b97b...e94

Skrevet

Hmmm... litt ekkelt. Enig i det.

Anonymous poster hash: aedee...f12

Skrevet

Jeg nafser på ørene til alle ungene. Og roter til håret deres, kiler dem i knehasene, lager blåselyder på magen deres, susser, klemmer og duller. Vi driver MASSE fysisk lek og kos.

Hvis dette hadde vært del av noe mer bekymringsfullt, ville vel barnet ha blitt instruert i å holde det hemmelig?

Anonymous poster hash: 796d4...98b

Skrevet

stefar kunne sagt at han ikke synes det var noe ålreit, og samtidig sagt at hvis guttungen ikke likte det så er det fullt lov til å si i fra til far om det.

Anonymous poster hash: b8e0b...d65
Skrevet

Min unge sa en gang : "jeg hadde tissen min på pappas tiss"

Det hun mente var at hun hadde tisset umiddelbart etter faren, og dermed tisset på tisset til faren.

Ikke legg for mye i ordene alltid.

Anonymous poster hash: be508...d4f

Skrevet

Du kan jo spørre gutten litt mer om det da? Still åpne spørsmål. Du som kjenner han godt vil nok raskt merke om det er noe greit/ugreit.

:)

Anonymous poster hash: 3d900...05b

Skrevet

Det hender jeg "suger" ungene mine på øret når vi herjer, later som jeg er sulten og sier jeg må bare ha en liten smaksprøve 😀 ikke tenkt at det er noe galt i det. Men driver ikke å suger på ørene deres til vanlig da,det hadde føles rart....

Anonymous poster hash: 39640...d31

Skrevet

Jeg suger også barna på øret 😂 Ikke sånn kjempeofte, men når vi leker/kiler.

Anonymous poster hash: 8f9cf...9ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...