GÃ¥ til innhold

For stor for prinsesser?👸

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ble din jente "for stor" til å ha prinsesseting på rommet?jeg har et skikkelig prinsesserom til jenta på 6 år, men hu sier hun synes det er litt barnslig😅

Anonymous poster hash: bfe6f...6e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de begynte på skolen var de ferdig med sånne prinsessegreier 🙈

Anonymous poster hash: ffbd7...075

Skrevet

Har ikke prinsesseting. Noe mer kunstig skal man lete lenge etter. Klart jentene ikke vil ha det når de blir 5-6 år, de skjønner jo at det bare er oppdiktet kliss.

Gi de mer realistiske rollefigurer.

Anonymous poster hash: 98771...dd4

Skrevet

Mine jenter har kledd seg ut som prinsesser også de første årene på barneskolen. Rommet derimot har aldri vært prinsessete.

Og til deg som mener de bør ha bedre rollemodeller; prinsesselek er ingenting mot det gale vanvidd norske kvinner (utenlandske også) holder på med i forbindelse med bryllup. Så om vi vil være så strålende rollemodeller kanskje vi skal drite i prinsesse-for-en-dag til x antall hundre tusen....?

Min eldste var prinsessete til tusen. Nå er hun 11 år, og en herlig ung jente med sunne verdier, empatisk, sterk, selvsikker, skoleflink og kreativ.

Anonymous poster hash: f42c6...5bd

Skrevet

Har ikke prinsesseting. Noe mer kunstig skal man lete lenge etter. Klart jentene ikke vil ha det når de blir 5-6 år, de skjønner jo at det bare er oppdiktet kliss.

Gi de mer realistiske rollefigurer.

Anonymous poster hash: 98771...dd4

Falt du hardt eller??

Mange småjenter går gjennom en "prinsessefase" pga eventyr etc. Absolutt helt naturlig. Om den er over når de er 4 eller 7 år er uvesentlig...den går over.

Anonymous poster hash: 43da3...3ba

Skrevet

Her virker skillet å være rundt 7-8 års alder.

Anonymous poster hash: d3d23...d14

Skrevet

Skillet er vel begynnelsen av barneskolen. Men kan være at det kommer tilbake i voksen alder. Jeg har juletreet fullt av Disney prinsesser juletrekuler. Kjøpt hos Disneystore. Sikkelig fine! Jentungen dånte da vi hang de opp første gangen.

Anonymous poster hash: 92785...24c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...