Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Ei veninne har en sønn med litt ekstra utfordringer og sommer blitt utsatt for vold av to familiemedlemmere. Pga det og de utfordringene som er så er ulike instanser inne i bilde. Vi har ei annen veninne som har en sønn som er litt frekk og slår, sparker osv spessielt mot denne andre gutten. Derfor har veninna mi med en sønn med ekstra utfordringer fått beskjed at pga det han har opplevd så bør hun ikke være sammen med denne andre gutten for mye, maks 1-2 timer en dag i uka og at hun må gå dersom denne gutten blir slem og slikt not hennes sønn. Hun har selv fortalt dette til meg og mange andre. Men dt jeg reagerer på er at hun likevel er der stortsett hver ettermiddag. Og når jeg snakker med henne så er ikke ting blitt bedre det er like gale. Hun har litt tendenser til og skrøne og overdrive. Det tror jeg det handler om. Men samtidig om dt stemmer så er dt jo veldig synd på sønnen som eventuelt blir utsatt for noe som kunne vært unngått. Så spørsmålet er om jeg burde gjøre noe og isåfall hva? Anonymous poster hash: 38f14...836
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Jeg hadde spurt rett ut: "Hvorfor tar du ikke rådene til fagpersonene på alvor og beskytter din sønn? Du er rådet til maks 1-2 timer en gang i uken, du velger å være der nesten daglig selv om den andre gutten ikke er blitt snillere med din sønn? Hvorfor beskytter du ikke sønnen din??" Og om hun ikke kunne komme med et vettugt svar ville jeg ha varslet de aktuelle etatene som er involvert - for det er tydelig at moren ikke evner å beskytte sin sønn. Stakkars gutt! Anonymous poster hash: c8bbd...ebc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Takk for svar. Hørtes ut som en bra måte og gå fram på. Anonymous poster hash: 38f14...836
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Takk for svar. Hørtes ut som en bra måte og gå fram på. Anonymous poster hash: 38f14...836 Flott at du vil gjøre noe med dette, Hi! (glemte å si det over her) Anonymous poster hash: c8bbd...ebc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå