Gå til innhold

Mannen har blødninger fra endetarm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutt å kuppe HI sin tråd, lag din egen hvis du lurer på noe som ikke har med dette å gjøre...

Anonymous poster hash: 10a69...370

Ser ikke at du har kommet med noe som helst konstruktivt i denne tråden. 

Følg ditt eget råd.

Anonymous poster hash: 6aa09...81a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skal alltid oppsøke lege hvis man blør i endetarmen, kan være alvorlig og bør tas på alvor

Skrevet

Bestill time til ham og bruk alle pressmiddel. Bli med på timen. Mannen kan fornekte så mye han bare lyster så lenge bare du tar ansvar.

Hvis du ikke har sterke nok pressmiddel kan du be legen hans ringe ham.

I etterkant bør du bearbeide han så det blir lettere neste gang. Been there done that.

Anonymous poster hash: 11d1d...6d6

Skrevet

Da hadde jeg truet med skilsmisse,vil han virkelig la deg og barna, hvis dere har barn, stå uten en far pga dumskap ?

Er ganske egoistisk spør du meg. Voksne mannen...ikke mye voksen når det kommer til stykket, hadde blitt så forbannet..

Anonymous poster hash: 1b879...db9

Skrevet

Jeg har svart tidligere i tråden, ser Hi har svart at mannen mener hun er hysterisk.

Hadde min mann avfeid dette med å kalle meg hysterisk, da hadde jeg blitt skikkelig sint på ham!

Fortalt ham i klare ordelag at han nå er så uansvarlig at jeg ikke kan stå og se på det. Jeg ville gikk sagt at hvis han selv ikke ringer legen sin på mandag så vil jeg ringe legen og fortelle om tilstanden hans.

Hi, du er ikke hysterisk.

Spør ham hva han ville ment om du kom til ham og fortalte at du hadde oppdaget en kul i brystet, men at du ikke ville til lege med det.

Hva ville han sagt når du i tillegg hadde fortalt ham at du hadde gått med denne kulen i brystet i lang tid, og at den vokste, men at du fremdeles ikke ville til lege.

Ville han syntes det var greit?

Om han mente du burde til lege, og du hadde avfeid ham som hysterisk - hva ville han ment om deg og om situasjonen?

Og så ville jeg spurt ham - mens jeg så ham rett inn i øynene - om han kan se sine barn i øynene og fortelle dem at han har fått uhelbredelig kreft fordi han ikke ville gå til legen mens han fremdeles kunne blitt frisk? Vil han da kunne se seg selv i øynene i speilet?

Og jeg mener seriøst at jeg ville ringt legen hans og informert denne om tilstanden hvis han selv ikke gjorde det mandag.

Har dere snakket mer om det i dag, Hi?

Anonymous poster hash: 78fa1...cbd
Skrevet

Jeg har tarmkreft selv, med spredning. Med mindre nye medisiner kommer på markedet (sånn som det har gjort for andre krefttyper), vil jeg ikke bli frisk. Kan nok leve en del år, men det er ikke nok. Jeg hadde gjort alt i verden for å ha en sånn sjans til å bøi 100% frisk, sånn som han har (uansett om han har kreft eller ikke). Og selv om han skulle være så heldig at det f.eks. "bare" er innvendige hemorroider, bør han jo sjekke blodprosenten! Jeg garanterer at dette ikke er et flaut problem å ta opp med legen. Og forresten, jeg var 31 år da jeg ble syk, og jeg kjenner til flere som var yngre enn meg da de ble syke, det er ikke bare middelaldrende som får tarmkreft! Bestill time til mannen din selv, om han nekter!

Anonymous poster hash: 592ff...5c8

Så leit å høre! Håper du får mange gode år med familien :) Og krysser fingrene for cure for cancer!

Og HI? Som de andre sier: Bare få ham til legen. Si at han ikke får lov til å leke med livet sitt. Han har kone og barn. Da setter man flauhet til side!

Om det bare er hemoroider, er det jo ikke behov for å gå videre med det om han ikke vil. Så er saken ute av verden. Er det kreft.......

Anonymous poster hash: 5f2bd...2f1

Skrevet

Har du snakket mer med mannen din HI?

Anonymous poster hash: f6863...437

Skrevet

Jeg har tarmkreft selv, med spredning. Med mindre nye medisiner kommer på markedet (sånn som det har gjort for andre krefttyper), vil jeg ikke bli frisk. Kan nok leve en del år, men det er ikke nok. Jeg hadde gjort alt i verden for å ha en sånn sjans til å bøi 100% frisk, sånn som han har (uansett om han har kreft eller ikke). Og selv om han skulle være så heldig at det f.eks. "bare" er innvendige hemorroider, bør han jo sjekke blodprosenten! Jeg garanterer at dette ikke er et flaut problem å ta opp med legen. Og forresten, jeg var 31 år da jeg ble syk, og jeg kjenner til flere som var yngre enn meg da de ble syke, det er ikke bare middelaldrende som får tarmkreft! Bestill time til mannen din selv, om han nekter!

Anonymous poster hash: 592ff...5c8

Krysser fingrene for deg, og håper virkelig det kommer nye medisiner så du kan bli frisk!  :blomst:

Anonymous poster hash: 63c63...dcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...