Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Hei. Er 10 uker på vei idag , har sterke mens smerter som kommer å går. Noen som vet om dette er normalt? Flere små har hatt det? Anonymous poster hash: 4677b...baa
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Jeg har hatt sinnsyke menssmerter helt fra ikm til uke 10.. så det er vanlig ja Anonymous poster hash: f603a...d97
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Jeg har hatt sinnsyke menssmerter helt fra ikm til uke 10.. så det er vanlig ja Anonymous poster hash: f603a...d97 Bare fordi du har hatt det, så betyr ikke det nødvendigvis at det er vanlig. Slike utsagn burde du ikke komme med. Men, menssmerter og andre type smerter er vanligvis normalt og greit i en graviditet, livmoren din jobber og utvider seg. Dersom du ikke har blødninger, smertene kun sitter i livmor og du ellers er i god form, så er sannsynligvis dette kun livmor som utvider seg. MEN, blir de mer intense, du blør eller får merkbart mer utflod som er ille farget, eller illeluktende. Så ville jeg ringt gyn-av / lege min. Da kan det være enn uvi, sopp osv osv på gang. Lykke til Anonymous poster hash: 2e553...c4f
Janna94 Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Takk for svar :-) ingen blødning, så da satser jeg på at alt er greit :-)
Pobie Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Jeg hadde menssmerter ofte hele første trimester. Føltes som jeg holdt på å få mensen og trodde det var SA, men alt gikk bra
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Hadde menssmerter gjennom hele svangerskapet og det gikk fint er voksesmerter i livmora har jeg lest Anonymous poster hash: 43e88...889
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Bare fordi du har hatt det, så betyr ikke det nødvendigvis at det er vanlig. Slike utsagn burde du ikke komme med. Men, menssmerter og andre type smerter er vanligvis normalt og greit i en graviditet, livmoren din jobber og utvider seg. Dersom du ikke har blødninger, smertene kun sitter i livmor og du ellers er i god form, så er sannsynligvis dette kun livmor som utvider seg. MEN, blir de mer intense, du blør eller får merkbart mer utflod som er ille farget, eller illeluktende. Så ville jeg ringt gyn-av / lege min. Da kan det være enn uvi, sopp osv osv på gang. Lykke til Anonymous poster hash: 2e553...c4f Kan like godt være ærlig da. Tenkte å ikke skremme! I forrige svangerskap viste det seg at menssmerter var starten på en spontanabort Anonymous poster hash: f603a...d97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå