Gå til innhold

Hvilke egenskaper savner du hos deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var flink til å organisere, strukturere, og sette ting i system. Det kan jeg bruke evigheter på.

Og så skulle jeg gjerne vært mindre utålmodig og impulsiv, men det jobber jeg med.

Vil gjerne være mer fokusert og konsentrert også, men det synes jeg er vanskeligere å trene på.

Anonymous poster hash: 431b8...c3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg var mer ryddigere og noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde støv på hjernen sånn at jeg kunne få det sikkelig reint hjemme.

Anonymous poster hash: 32fc8...dd8

Skrevet

Å gi tydelig beskjed om ting.

Å kunne si nei.

Å kunne bruke stemmen mer.

Å kunne dele mer av meg selv....

Anonymous poster hash: 3e823...33b

Skrevet

At jeg var mer positivt og klagde mindre

Anonymous poster hash: 2bcac...6ff

Skrevet

Savner å være god i språk. Er veldig god i norsk, og fikk toppkarakterer gjennom hele ungdomsskolen, bortsett fra i engelsk. I tysk vant jeg nok mye på sjarmen, men i engelsk var jeg i hjelpegruppen nesten alle tre årene. Leser engelsk og ser filmer/serier uten norsk tekst, men blir liksom ikke bedre. 

Og å klare å gi litt mer faen. Tenker alt for mye gjennom ting, og på jobb sliter jeg ofte med å levere fra meg arbeid, fordi det aldri blir bra nok og jeg er livredd for hva andre vil si - uansett om jeg vet at det er bra eller dårlig. Tenk å bare senke skuldrene to hakk... 

Anonymous poster hash: 31124...cb3
Skrevet

Å kunne si fra

Være mer impulsiv og spontan

Være mindre sjenert

Skrevet

At jeg var et rausere menneske, på ekte, og ikke så åpenlyst dømmende.

Jeg er nok en mange viker fra og frykter litt, derav min venneløshet.

Jeg klarer ikke snu trenden, det er en liten by og alle vet hvem alle er. Vurderer å flytte, men nissen har en tendens til å bli med på lasset.

Anonymous poster hash: 317f5...b43

Skrevet

Energi, tålmodighet, tilstedeværelse..

Jeg er sliten hele tiden og dermed noe fraværende og lite tålmodig med ungene mine.

Anonymous poster hash: 2353e...568

Skrevet

skulle ønske jeg var tolmodig og ryddig

Anonymous poster hash: c9638...e9d
Skrevet

Vet ikke helt om jeg ønsker meg noe annet, jeg.

Jeg syns det er ålreit å være meg, og å være ufullkommen.

Anonymous poster hash: 029c4...a88

Skrevet

Tålmodighet!

At jeg står opp for meg og mine mer.

Skulle også gjerne hatt støv på hjernen et par ganger i måneden 😂😂

Skrevet

At eg greidde å lage system og å følge dei. Tenkjer helst på husarbeid oppbevaring rydding osb. På jobben skulle eg nok og vore meir systematisk. Men likar å tru at eg er desto meir kreativ...

Skrevet

Kunne ønske jeg var ryddigere hjemme. På jobb er jeg flink til å strukturer, organisere, sette ting i system.

Skulle gjerne vært flinkere til å si nei, mer egoistisk, ikke så sjenert og føler ofte at jeg kløner sosialt.

Kunne og ønske jeg hadde mer viljestyrke til å ta tak i vektproblemet mitt. Bruker så mye energi over alt ellers på mye som jeg ikke burde at den kampen taper jeg hele tiden mot vekten. Skyver det alltid foran meg.

Anonymous poster hash: 0cc80...c29

Skrevet

Skulle gjerne vært mer tålmodig, hatt mer viljestyrke og besluttsomhet.

Min dårligste egenskap er at jeg stresser for mye.

Anonymous poster hash: 5678c...b34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...