Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Datteren min skal feire bursdag sammen med en venninne. Er det vanlig at de som feirer sammen kjøper gave til hverandre? Jeg har kjøpt gave, men ble så usikker. Er dette noe vi som foreldre burde avtalt på forhånd? Anonymous poster hash: b7f1e...41f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Ja de pleier å kjøpe gave til hverandre. Anonymous poster hash: a9717...8c3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Her har eldste feiret med en venn i flere år, alltid kjøpt gave til hverandre ja. Ser på det som normalt. De feirer jo hverandre også. Anonymous poster hash: dcbf0...fc7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Vi har pleid det hvertfall. De jo ganske nære venninner så det ville Vært unaturlig for de å ikke kjøpe til hverandre 😊 Anonymous poster hash: a87d1...0e6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Jeg vil tro det ja med mindre de er i et annet selskap til hverandre i tillegg. Sønnen min pleier å feire sammen med bestevennen, og de er så nære at de inviterer hverandre i familieselskapene også. Da gir de gave til hverandre der og ikke i barneselskapet som de har sammen. De gir ganske store gaver til hverandre også, så da er det greit at de andre gjestene ikke føler deres gaver blir sammenlignet med dem. Også synes de det er stas å få alt likt i barneselskapet. Anonymous poster hash: 70bf9...dbe
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Vi har bestandig gjort det. Anonymous poster hash: f457b...442
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Ja Anonymous poster hash: 64244...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå