Gå til innhold

Varierende aktivitet i magen...


Kufiolilla

Anbefalte innlegg

Ringe føden hvis man synes sparkingen avtar... jadda. Sist svangerskap hadde jeg en gutt som var "på" i tre døgn, og "av" i tre døgn :P Og slik ser det ut til at det er denne gangen også :/ jaja...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vet du st det er normalt i dine svangerskap da😉 Jeg er bare 18-19 uker på vei enda, men mener jeg har daglige små sprell nå😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jo noe daglig, men det kan være stor forskjell i aktivitetsnivå - ikke noe system akkurat... Var for øvrig ikke noe system på førstemann da han kom ut heller, og er det fortsatt ikke , hi hi ;) Nei det får stå til - som så mye annet...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - det tenker jeg og.. Akkurat nå 19+3, og har hostet kraftig i en ukes tid (forkjølet) så jeg tror de ligamentene (strikkene) er ødelagte..🙊😱 Au... Men nå MÅ det snart være over, kjenner nå små spark innimellom - og magen er i full vekst.. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir ikke klok på dette jeg, og det er jo til å bli gal av. Som oftest kjenner jeg baby flere ganger om dagen, men noen dager er han nesten helt stille. Som i dag, jeg har så vidt kjent spark når jeg har presset på magen, og det har hverken hjulpet med saft eller is. Jeg blir så nervøs, men føler jeg bare overreagerer og at det bare blir dumt å ringe føden. Så, jeg venter. Men det er som sagt til å bli gal av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også varierende aktivitet i magen. Alt etter som hvordan fosteret ligger. Men jeg kjenner liv hver dag. 



Anonymous poster hash: 05dea...bb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...