Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Jeg har vært hos legen et par ganger med diverse symptomer. Har ekstreme smerter, og nå er det vondt når jeg setter bena i gulvet/bakken når jeg går, vondt når jeg setter meg litt for hardt ned i sofaen/på en stol, og ellers smerter om jeg ligger på høyre side. Sover knapt om natta. I dag har jeg tatt diverse prøver fordi legen min har mistanke om kreft i underlivet (Eggstokk) Jeg er mye svimmel, lite matlyst, konstant hodepine som jeg aldri tidligere har vært plaget med, og har hatt en influensafølelse i kroppen i lang tid. Er det noen som har erfaring med dette, og kan fortelle meg litt om det? Kjenner jeg gleder meg ikke veldig til å få svar på dette. Noe er galt. Jeg håper bare virkelig det ikke er noe alvorlig. Anonymous poster hash: af0a8...00b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Oi oi oi. Huff av meg. Det hørtes ikke noe særlig ut <3 De sier jo at om det er kreft er det ofte ikke vondt. Så om dette er vondt og akutt er det forhåpentligvis noe annet og mindre alvorlig. Er det kreft er det jo bedre jo tidligere det oppdages. Krysser fingrene for deg og sender deg en god klem Anonymous poster hash: 6e402...adc
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Jeg hadde nesten de samme symptomene før jeg opererte for gallestein. Jeg hadde en stor stein som blokkerte for galledrenasjen. Følte meg utrolig dårlig i forkant! Hvorfor akkurat eggstokkreft? Hva begrunner han det med?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Jeg hadde nesten de samme symptomene før jeg opererte for gallestein. Jeg hadde en stor stein som blokkerte for galledrenasjen. Følte meg utrolig dårlig i forkant! Hvorfor akkurat eggstokkreft? Hva begrunner han det med? Ingen begrunnelse annet enn tidligere historikk og nåværende symptomer. Jeg har hatt cyster tidligere som er vanvittig vonde, men dette er ikke samme smerten. Jg har også hatt nyregrus tidligere, men det er ikke det som er problemet nå. Anonymous poster hash: af0a8...00b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Oi oi oi. Huff av meg. Det hørtes ikke noe særlig ut <3 De sier jo at om det er kreft er det ofte ikke vondt. Så om dette er vondt og akutt er det forhåpentligvis noe annet og mindre alvorlig. Er det kreft er det jo bedre jo tidligere det oppdages. Krysser fingrene for deg og sender deg en god klem Anonymous poster hash: 6e402...adc Det er Det er ikke akutt. Dette har vært sånn en tid, men jeg står i en veldig vond situasjon og er i ferd med å miste et ungt og nært familiemedlem, og har gått litt for mye opp i rollen som beskytter og omsorgsperson at jeg har glemt meg selv i lang tid Jeg håper du har rett i at hvis det er kreft, så er det ikke vondt. Jeg er litt over 40 år, og har mane år igjen enda håper jeg. Dessuten har jeg to små barn som trenger mammaen sin. Jeg får svar i morgen ettermiddag, men denne natta blir lang tror jeg Anonymous poster hash: af0a8...00b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Det er ikke akutt. Dette har vært sånn en tid, men jeg står i en veldig vond situasjon og er i ferd med å miste et ungt og nært familiemedlem, og har gått litt for mye opp i rollen som beskytter og omsorgsperson at jeg har glemt meg selv i lang tid Jeg håper du har rett i at hvis det er kreft, så er det ikke vondt. Jeg er litt over 40 år, og har mane år igjen enda håper jeg. Dessuten har jeg to små barn som trenger mammaen sin. Jeg får svar i morgen ettermiddag, men denne natta blir lang tror jeg Anonymous poster hash: af0a8...00b Huff.. Skjønner uroen din, men jeg kjenner ei som hadde eggstokkkreft. Hun hadde ingen smerter eller andre plager som kunne tyde på det. Det ble tilfeldigvis oppdaget under keisersnitt. Sannsynligheten for at det er noe mer uskyldig er stor, så prøv å ikke engste deg for mye. Jeg har ekstrem sykdomsangst og spesielt kreft så vet hvordan det er å tenke det verste når man ikke føler seg bra og ikke har noen bekreftelse på hvorfor. Krysser fingrene for at du får positive nyheter. Anonymous poster hash: fbf17...337
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Hvordan går det med deg, HI? Har tenkt på deg idag Anonymous poster hash: ef7fc...37f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #8 Skrevet 9. september 2016 Hvordan går det med deg? ❤ Anonymous poster hash: e55c8...01f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #9 Skrevet 9. september 2016 Har legen tatt blodprøve som kan indikere eggstokkreft? Den kan slå ut på andre ting enn kreft, men hvis det er mistanke bør vel den tas? Anonymous poster hash: 72346...a70
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #10 Skrevet 10. september 2016 Hei, og takk for omtanke Det ble ikke funnet noen feil på prøvene. Heldigvis! Men jeg skal til videre utredning, for jeg har så smerter til tider, at det er vanskelig å fungere i hverdagen. Jeg har vært plaget med cyster så eggstokkene tidligere, men det har aldri vært i nærheten av så vondt som det er nå. Jeg håper bare dem finner ut hva det er, for sånn kan jeg jo ikke ha det Anonymous poster hash: af0a8...00b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå