Gå til innhold

Hva har dere spist i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: d4569...49c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

frokost: en skål havregrøt

lunch: 2 doble skiver med peanuttsmør

sol i Bergen: en sjokolade kroneis

 

drukket: 3 kopper kaffe og to store glass vann

 

Anonymous poster hash: c1988...8af

Skrevet

4 skiver med nutella, eple, druer, sjokolade og pølse og potetmos😂 Kjempe sunt

 

Anonymous poster hash: 1f608...88c

Skrevet

Frokost: en yoplait 0,0 yoghurt med havregryn og blåbær i

 

Lunsj 1: en ostebriks ned ost, skinke og agurk, ikke smør

 

Lunsj 2: to brødskiver med nugatti

 

Sitter i turnhallen nå så ingen middag i dag

 

Kvelds blir to knekkebrød med leverpostei og et eple

 

Anonymous poster hash: 45500...b62

Skrevet

To skiver grovbrød med speilegg og stekte pølsebiter til frokost/lunsj

2 polarbrød med skinke og agurk

1 iskaffe Brasil

Snart litt middag, tomatsuppe og nystekte rundstykker

Skrevet

Frokost: knekkebrød med makrell, lunsj: knekkebrød med kokt egg, mellommåltid: banan, middag: Fiskekaker med potet og gulrot. Har også lurt i meg noen biter nonstop til ettermiddagskaffen.

Skrevet

Ble litt mye i dag, ble så sulten av å gå lang trilletur!

 

Frokost: en skive med hvitost

Mellom: banan

Lunsj: en skive og et Rugsprø med hvitost, to små plommer og litt melon

Mellom: gulrot, mer melon, en Bixit og litt nøtter

Middag: laks med litt ris og masse grønnsaker

Kvelds (senere altså): dobbel 0% yoghurt med bær og et par knekkebrød tenker jeg. Kanskje (sannsynligvis) litt smågodt også 😀

Skrevet

Frokost - 1/2 rundstykke med skinke

Lunsj - ett kakestykke

Middag- ett pizzastykke og en øl

 

Nå skal jeg ut vorspiel med venninner, regner med det blir litt fingermat der 😊

 

Anonymous poster hash: 52537...b97

Skrevet

Frokost : Skyr yoghurt og blåbær.

Lunsj : Omelett med skinke

Middag : Kyllingfileet med salat

Skrevet

Eh... 3 sjokoladekjeks.. Hektisk dag, og eg gløymer mat då.. På tide å finne noko

 

Anonymous poster hash: d2c23...86d

Skrevet

Frokost: 3 skiver med gulost.

 

Lunch: 3 skiver med leverpostei.

 

Middag: 2 wienerpølser.

 

Kvelds nå: 3 Bacardi Breezer.

 

Skal avgårde på Chippendales :wow:



Anonymous poster hash: f776e...d6d
Skrevet

Frokost: to skiver med speilegg.

 

Lunsj: tre knekkebrød med ost

 

Mellom: to knekkebrød med ost.

 

Middag: ris, kjøtt, grønnsaker og speilegg.

Skrevet

Frokost: to brødskiver med salami

Lunsj: to ostesmørbrød

Middag: Torskepasta i hvitløksfløte

Dessert: en berlinerbolle

 

Anonymous poster hash: 1aadf...662

Skrevet

Frokost: Fullkornpasta  (hater brødmat)

lunsj: to brødskiver + 2 knekkebrød med brunost

middag: pannekaker

 



Anonymous poster hash: a12ae...a1b
Skrevet

Frokost :brødskive med hvitost og en kopp kaffe

Mellom: byggrynslunsj

Lunsj :et rundstykkk med makrell i tomat

Middag:12 biter maki med scampi, avokado og chilli majones

Kvelds :ikke spist enda

 

Drukket vann til måltidene samt en iskaffe

 

Anonymous poster hash: d80e0...768

Skrevet

Frokost: 1 skive med eplemos

Lunsj: 3 knekkebrød med nøkkelost

Mellom: 2 epler og 1 skive med eplemos

Middag: Fiskegrateng, poteter og tomat

 

En del mindre en vanlig, og er sulten igen, fare for en gedigen kveldsmatorgie, kanskje ostesmørbrød kunne vært noe… mmmm.

Skrevet

Frokost: 2 skiver med ost, salat, tomat og agurk. Et glass med melk til.

Lunsj: samme som over + 2 klementiner. Vann.

 

Så har jeg ikke kommet lenger... 😁

Hva skal jeg spise nå, tro?

 

Anonymous poster hash: b3e59...8df

Skrevet

1/2 eple på vei ut døra.

Kaffe, halv brødskive med brunost.

Liten salat, et eple.

Gresk youghurt.

Ikke rukket å spise middag enda, men skal gjøre det snart..

 

Anonymous poster hash: f200a...e96

Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: d4569...49c

En hjemmelaget hvetebolle med ost til frokost. Samme til lunsj. En omelett med tre egg, litt paprika, en skive skinke og en halv skive ost i. En gulrot. En energidrikk og dritmye svart kaffe! Har også jogget i 50 min.

 

 

Anonymous poster hash: 0e2ba...c89

Skrevet

Frokost; ristet brød med hvitost + et kokt egg

Lunsj; grov baguett med roastbiff

Middag; pølse og brokkoligrateng. Plukket ut pastaskruene og ga til barna.

 

Ananas til mellommåltid.

Svart te med melk i store mengder.

Skrevet

Frokost: go morgen zero

Middag: 2 små grandiosastykker og masse salat med avocado og fetaost

 

Anonymous poster hash: 4306f...886

Skrevet

En skål havregryn med ekstra lett melk

Tre havreknekkebrød med brieost

En bitteliten bit mørk sjokolade.

Nudler tilsvarende en halv liten pakke.

En klunk appelsinjuce.

Kaffe og vann.

 

 

Anonymous poster hash: fb659...846

Skrevet

Frokost: Smoothie av avokado,banan,kokosmelk,eggeplomme.

 

Lunsj : kyllinglår og ruccolasalat. Plomme til dessert.

 

Mellommåltid : lavkarbolapper med smør og ost

 

Middag: kjøttdeig med tomatsaus og grønnsaker + ost. Kesam + fruktsalat + mørk sjokolade til dessert.

 

Anonymous poster hash: 00314...668

Skrevet

Frokost: 2 rugsprø med spekskine og agurk. Vann

Lunch: 2 rugsprø med ost og skinke. Vann.

Middag: røkte kjøttpølser (1) med litt fullkornspasta, brokolli og blomkål. Vann

 

Et par kopper svart kaffe innimellom

Skrevet

Må virkelig tenke.

Frokost : rester fra middagen i går. Hjemmelaget hamburgerbrød og kyllingkarbonade (sunne begge deler)

Lunch: en banan

Middag : hjemmelaget tebriks, fylt med ost og skinke

Kveldsmat : to knekkebrød

 

Anonymous poster hash: 2d309...22d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...