Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 ? Anonymous poster hash: d4569...49c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 frokost: en skål havregrøt lunch: 2 doble skiver med peanuttsmør sol i Bergen: en sjokolade kroneis drukket: 3 kopper kaffe og to store glass vann Anonymous poster hash: c1988...8af
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 4 skiver med nutella, eple, druer, sjokolade og pølse og potetmos😂 Kjempe sunt Anonymous poster hash: 1f608...88c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Frokost: en yoplait 0,0 yoghurt med havregryn og blåbær i Lunsj 1: en ostebriks ned ost, skinke og agurk, ikke smør Lunsj 2: to brødskiver med nugatti Sitter i turnhallen nå så ingen middag i dag Kvelds blir to knekkebrød med leverpostei og et eple Anonymous poster hash: 45500...b62
skinnfilla Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 To skiver grovbrød med speilegg og stekte pølsebiter til frokost/lunsj 2 polarbrød med skinke og agurk 1 iskaffe Brasil Snart litt middag, tomatsuppe og nystekte rundstykker
Love my kidz Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Frokost: knekkebrød med makrell, lunsj: knekkebrød med kokt egg, mellommåltid: banan, middag: Fiskekaker med potet og gulrot. Har også lurt i meg noen biter nonstop til ettermiddagskaffen.
TPK Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Ble litt mye i dag, ble så sulten av å gå lang trilletur! Frokost: en skive med hvitost Mellom: banan Lunsj: en skive og et Rugsprø med hvitost, to små plommer og litt melon Mellom: gulrot, mer melon, en Bixit og litt nøtter Middag: laks med litt ris og masse grønnsaker Kvelds (senere altså): dobbel 0% yoghurt med bær og et par knekkebrød tenker jeg. Kanskje (sannsynligvis) litt smågodt også 😀
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #8 Skrevet 8. september 2016 Frokost - 1/2 rundstykke med skinke Lunsj - ett kakestykke Middag- ett pizzastykke og en øl Nå skal jeg ut vorspiel med venninner, regner med det blir litt fingermat der 😊 Anonymous poster hash: 52537...b97
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 8. september 2016 #9 Skrevet 8. september 2016 Frokost : Skyr yoghurt og blåbær. Lunsj : Omelett med skinke Middag : Kyllingfileet med salat
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #10 Skrevet 8. september 2016 Eh... 3 sjokoladekjeks.. Hektisk dag, og eg gløymer mat då.. På tide å finne noko Anonymous poster hash: d2c23...86d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #11 Skrevet 8. september 2016 Frokost: 3 skiver med gulost. Lunch: 3 skiver med leverpostei. Middag: 2 wienerpølser. Kvelds nå: 3 Bacardi Breezer. Skal avgårde på Chippendales Anonymous poster hash: f776e...d6d
Ophiophagus Hannah Skrevet 8. september 2016 #12 Skrevet 8. september 2016 Frokost: to skiver med speilegg. Lunsj: tre knekkebrød med ost Mellom: to knekkebrød med ost. Middag: ris, kjøtt, grønnsaker og speilegg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #13 Skrevet 8. september 2016 Frokost: to brødskiver med salami Lunsj: to ostesmørbrød Middag: Torskepasta i hvitløksfløte Dessert: en berlinerbolle Anonymous poster hash: 1aadf...662
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #14 Skrevet 8. september 2016 Frokost: Fullkornpasta (hater brødmat) lunsj: to brødskiver + 2 knekkebrød med brunost middag: pannekaker Anonymous poster hash: a12ae...a1b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #15 Skrevet 8. september 2016 Frokost :brødskive med hvitost og en kopp kaffe Mellom: byggrynslunsj Lunsj :et rundstykkk med makrell i tomat Middag:12 biter maki med scampi, avokado og chilli majones Kvelds :ikke spist enda Drukket vann til måltidene samt en iskaffe Anonymous poster hash: d80e0...768
bønni Skrevet 8. september 2016 #16 Skrevet 8. september 2016 Frokost: 1 skive med eplemos Lunsj: 3 knekkebrød med nøkkelost Mellom: 2 epler og 1 skive med eplemos Middag: Fiskegrateng, poteter og tomat En del mindre en vanlig, og er sulten igen, fare for en gedigen kveldsmatorgie, kanskje ostesmørbrød kunne vært noe… mmmm.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #17 Skrevet 8. september 2016 Frokost: 2 skiver med ost, salat, tomat og agurk. Et glass med melk til. Lunsj: samme som over + 2 klementiner. Vann. Så har jeg ikke kommet lenger... 😁 Hva skal jeg spise nå, tro? Anonymous poster hash: b3e59...8df
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #18 Skrevet 8. september 2016 1/2 eple på vei ut døra. Kaffe, halv brødskive med brunost. Liten salat, et eple. Gresk youghurt. Ikke rukket å spise middag enda, men skal gjøre det snart.. Anonymous poster hash: f200a...e96
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #19 Skrevet 8. september 2016 ? Anonymous poster hash: d4569...49c En hjemmelaget hvetebolle med ost til frokost. Samme til lunsj. En omelett med tre egg, litt paprika, en skive skinke og en halv skive ost i. En gulrot. En energidrikk og dritmye svart kaffe! Har også jogget i 50 min. Anonymous poster hash: 0e2ba...c89
Chupa chups Skrevet 8. september 2016 #20 Skrevet 8. september 2016 Frokost; ristet brød med hvitost + et kokt egg Lunsj; grov baguett med roastbiff Middag; pølse og brokkoligrateng. Plukket ut pastaskruene og ga til barna. Ananas til mellommåltid. Svart te med melk i store mengder.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #21 Skrevet 8. september 2016 Frokost: go morgen zero Middag: 2 små grandiosastykker og masse salat med avocado og fetaost Anonymous poster hash: 4306f...886
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #22 Skrevet 8. september 2016 En skål havregryn med ekstra lett melk Tre havreknekkebrød med brieost En bitteliten bit mørk sjokolade. Nudler tilsvarende en halv liten pakke. En klunk appelsinjuce. Kaffe og vann. Anonymous poster hash: fb659...846
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #23 Skrevet 8. september 2016 Frokost: Smoothie av avokado,banan,kokosmelk,eggeplomme. Lunsj : kyllinglår og ruccolasalat. Plomme til dessert. Mellommåltid : lavkarbolapper med smør og ost Middag: kjøttdeig med tomatsaus og grønnsaker + ost. Kesam + fruktsalat + mørk sjokolade til dessert. Anonymous poster hash: 00314...668
Gemini77 Skrevet 8. september 2016 #24 Skrevet 8. september 2016 Frokost: 2 rugsprø med spekskine og agurk. Vann Lunch: 2 rugsprø med ost og skinke. Vann. Middag: røkte kjøttpølser (1) med litt fullkornspasta, brokolli og blomkål. Vann Et par kopper svart kaffe innimellom
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #25 Skrevet 8. september 2016 Må virkelig tenke. Frokost : rester fra middagen i går. Hjemmelaget hamburgerbrød og kyllingkarbonade (sunne begge deler) Lunch: en banan Middag : hjemmelaget tebriks, fylt med ost og skinke Kveldsmat : to knekkebrød Anonymous poster hash: 2d309...22d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå