Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Svogeren min sendte meg nettopp en snap av hans erigerte penis. Jeg og søsteren til mannen min har samme fornavn, så den snapen var nok ikke ment for meg. Herregud, hva gjør jeg? Later som ingenting? 😖😖😖 Anonymous poster hash: b9011...9ca
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Hehe. Likte du bilde da???? Hadde drøyd det litt for å se om han oppdaget det selv 😂 Anonymous poster hash: a77fe...763
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Ops!! Da hadde jeg latet som absolutt ingenting! Anonymous poster hash: d8825...dde
Serepta Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Au. hadde slettet han på snap og latt som ingengin
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Haha. Og så blir han sur fordi kona ikke svarer. Dette blir jo oppdaget før eller siden. Menne, har han større tiss enn mannen din da?? 😂😂😂 Anonymous poster hash: e27a7...38a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Han vil jo innse feilen iløpet av dagen og han ser jo at du har sett snappen... Ville ha sendt snap tilbake med: hahaha! Blemme! 😂 Anonymous poster hash: 33d54...07c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Hadde garantert sendt en gapskarattende smiley i retur og spurt om sendte feil Anonymous poster hash: a5b86...cbb
Love my kidz Skrevet 8. september 2016 #8 Skrevet 8. september 2016 Er vel heller han som dør av flauhet når han oppdager fadesen 😋
Gjest Muji81 Skrevet 8. september 2016 #9 Skrevet 8. september 2016 Hehe..ikke bli flau pga hans tabbe da. Send en haha-melding tilbake og si du regner med den var feilsendt.
*Miss Marple* Skrevet 8. september 2016 #10 Skrevet 8. september 2016 Hehe..ikke bli flau pga hans tabbe da. Send en haha-melding tilbake og si du regner med den var feilsendt. Dette! Mye bedre å ta det med det samme og bli ferdig med det, ellers kan det bli pinlig neste gang dere møtes. Han ser jo at du har åpnet snap'en 😂
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #11 Skrevet 8. september 2016 Tipper det er en annen som er flauere🕳 Anonymous poster hash: c71cd...b0d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #12 Skrevet 8. september 2016 Hadde tatt screenshoot for å gjøre han ekstra stressa Anonymous poster hash: 4aef1...e35
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #13 Skrevet 8. september 2016 Jeg svarte ikke i håp om at det skulle forbli uoppdaget. Etter ca. 20 minutter skriver han en chatsnap "liker du det du ser? Venter på deg hjemme." Jeg svarte da tilbake "du har nok sendt til feil Kari". Han har ikke svart tilbake til tross for han har åpnet den 😖😅 Anonymous poster hash: b9011...9ca
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #14 Skrevet 8. september 2016 Jeg svarte ikke i håp om at det skulle forbli uoppdaget. Etter ca. 20 minutter skriver han en chatsnap "liker du det du ser? Venter på deg hjemme." Jeg svarte da tilbake "du har nok sendt til feil Kari". Han har ikke svart tilbake til tross for han har åpnet den 😖😅 Anonymous poster hash: b9011...9ca Hi Anonymous poster hash: b9011...9ca
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #16 Skrevet 8. september 2016 Det eneste som kan gjøre dette verre nå er at han svarer at snapen faktisk var ment til deg... 😁 Anonymous poster hash: 2f0e4...f0a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #17 Skrevet 8. september 2016 Av dere to er det nok han som har det verst nå... Anonymous poster hash: 71f74...824
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #18 Skrevet 8. september 2016 Haha. Dævver!!! 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 14ac0...5cb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #19 Skrevet 8. september 2016 Jeg hadde svart tilbake: takk for info, kos dere i kveld! Anonymous poster hash: d68cc...5c9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #20 Skrevet 8. september 2016 Hahahaha 😂😂 sykt flaut ! Anonymous poster hash: 7f320...ac4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #22 Skrevet 8. september 2016 Var det grei størrelse på den da? Anonymous poster hash: d2435...568
Sokkedyret Skrevet 8. september 2016 #23 Skrevet 8. september 2016 Hahaha stakkar han er sikkert dødsflau og vet ikke hvor han skal gjøre av seg 😂😂😂😂 Jeg hadde dødd hvis det var meg. Men blir bare mer pinlig når han ikke svarer noe da 😂🙈
Elina Skrevet 8. september 2016 #24 Skrevet 8. september 2016 Komisk. Du får skrive tilbake at du har sett sånne før altså
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #25 Skrevet 8. september 2016 å herregud så kleint hehe! Anonymous poster hash: f2756...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå