Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Har kjøpt sykkel til datteren min (24 ") for litt over 1 måned siden. Så fikk hun en annen sykkel i bursdagsgave (fatbike) som hun heller ønsker å bruke. Vi har ikke behov for 2 sykler, så jeg la sykkelen ut til salgs. Nyprisen var på ca 2300, og jeg skrev da at den så vidt er brukt, så jeg ikke går under 1000 kr. Foreløpig mottok jeg 2 bud - på 200 og 500 kr. Må man virkelig under fjerdedel av pris for en sykkel som ikke ser brukt ut en gang? Fordi man har brukt den noen få turer i 1 måneds tid? Eller er folk bare frekke? Anonymous poster hash: a1aa7...cec
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Nå er det jo masse salg og kampanjer overalt, så 1000kr er kanskje litt mye, men 200kr er skambud. Finnes jo en mellomting. Anonymous poster hash: 077b9...4f6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Det er generelt ganske god tilgang på relativt billige barnesykler i bruktmarkedet. Veldig mange fortrekker å kjøpe ny fremfor det ekstra styret det er å kjøpe brukt. Jeg synes tilbudene du har fått har vært lave, men det kan godt hende det er realistisk at du må under 1000. Anonymous poster hash: 1a50b...8c5
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Det er generelt ganske god tilgang på relativt billige barnesykler i bruktmarkedet. Veldig mange fortrekker å kjøpe ny fremfor det ekstra styret det er å kjøpe brukt. Jeg synes tilbudene du har fått har vært lave, men det kan godt hende det er realistisk at du må under 1000. Anonymous poster hash: 1a50b...8c5 Det er en juniorsykkel, altså 24". Har ikke sett nye sykler av denne størrelsen til under 2000, til og med når det er tilbud. Det er en Scott sykkel. Anonymous poster hash: a1aa7...cec
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Det er en juniorsykkel, altså 24". Har ikke sett nye sykler av denne størrelsen til under 2000, til og med når det er tilbud. Det er en Scott sykkel. Anonymous poster hash: a1aa7...cec Vi bor for øvrig på en liten plass der det meste av syklene på tilbud nå er utplukket. Anonymous poster hash: a1aa7...cec
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Ville prøvd på 1500,- Om du finner noen som er på jakt etter sykkel, så betaler de det. Det vil alltid være noen som prøver seg, men de skal du bare overse. Anonymous poster hash: 11417...a6e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Ville prøvd på 1500,- Om du finner noen som er på jakt etter sykkel, så betaler de det. Det vil alltid være noen som prøver seg, men de skal du bare overse. Anonymous poster hash: 11417...a6e Synes i hvert fall det var latterlig å tilby 10 % av nypris for en sykkel som så vidt er rørt. Anonymous poster hash: a1aa7...cec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå