Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Heisann damer! Så har det seg slik at jeg i forrige uke sendte avgårde en vogn, og det viser seg at denne har fått skade under transport. Da jeg sendte vognen pakket en fra posten den inn sammen med meg, og forklarte hvordan de anbefalte at det ble gjort. Brukte bobleplast, plastposer og tapet den godt sammen. Nå ønsker kjøper å heve kjøpet, evt ha prisavslag. Jeg og kjøper ble enige om hvordan den skulle pakkes, samt hvordan den skulle sendes. Jeg ønsker ikke lage noe sur stemning, lurer bare på hvordan jeg skal gå frem Anonymous poster hash: a1ebe...2ea
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Så lenge den er sendt som pakke er den forsikret. Så der bør mottaker eller du ta en runde med posten. Anonymous poster hash: 5235d...489
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 http://www.dinside.no/okonomi/odelagt-pakke-ved-privat-kjop/61468935 Anonymous poster hash: 3853d...4cc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Har du sett bilder av skaden og skaden på emballasjen? Anonymous poster hash: 2cbd7...1de
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Har du sett bilder av skaden og skaden på emballasjen? Anonymous poster hash: 2cbd7...1de Har ikke sett bilde av emballasjen, bare av skaden. Hi Anonymous poster hash: a1ebe...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå