Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Har en jente på snart seks uker. hun får mme. Slitt masse med luft i magen. grenet masse (kolikk, ofte 5-12t i strekk) Kaver masse på natterstid. Sovet max 1,5t om gangen frem til nå. De to siste dagene har hun fått minifom. Det hjelper veldig, tror jeg. Hun kaver ikke lengre, og har heller ikke så mye luft. Får lett opp raper etter måltid, og sovner med engang.. Men.. Nå sover hun 3-5t i strekk! I natt sov vi 6t før mat! Er dette dumt? Farlig? Er dette pga av minifomen? Hun skriker ikke lengre, han sover.. Samtidig tar det lengre tid før avføringen kommer.. Hun har pleid å bæsje hver natt på samme tidspunkt faktisk, men nå er det gått 1,5døgn. Bør jeg gi henne malt? Hvordan var deres baby etter minifom? Fungerte det? Gav dere i hver flaske? Vet ikke helt om det er nødvendig i hver flaske, eller mister det effekten om man hopper over en flaske? Anonymous poster hash: f22f6...feb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Hvis det funker er det jo strålende! La barnet sove 6 timer! Ikke problem. Ikke begynn med malt hvis barnet har vondt i magen. Les heller om andre tips og råd mot treg mage for baby. Bare fortsett som før siden dette funker. Når barnet er ti uker trapper du ned minifom. Anonymous poster hash: e9d9c...327
the amazing spidermamma Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Så lenge hun spiser greit, tenker jeg at det bare er å fortsette å gi. Hvis hun legger greit på seg, er det ingen grunn til å vekke henne for å gi mat heller. Minifom fungerer vel slik at det løser opp store luftbobler i magen. Det trenger jo et par dager på å virke, så kanskje ikke så lurt å ta pauser?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Med andremann brukte fungerte det veldig bra en periode. Deretter sluttet det å fungere like godt, men da var han såpass stor at vi begynte heller å gi litt sviskesaft. Jeg ville fortsatt som du gjør nå hvis det fungerer. Anonymous poster hash: 473d7...bc4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Fortsett med minifom, det funker jo:) Har brukt det til begge mine barn etter søvnløse netter og begge har blitt til nye babyer. Vet du hvordan minifom fungerer? Hvis ikke, les om det så skjønner du hvorfor babyen endelig får sovet godt og lenge. Og at det er helt ufarlig! Anonymous poster hash: 37c52...c50
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Jeg vet hvordan det fungerer, men at det skulle virke så bra, det visste jeg ikke. Blir bekymret uansett. Er ikke vant til at hun kan sove så lenge, alene, uten byssing. Vet ikke hva jeg skal ta meg til.. Anonymous poster hash: f22f6...feb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Har en jente på snart seks uker. hun får mme. Slitt masse med luft i magen. grenet masse (kolikk, ofte 5-12t i strekk) Kaver masse på natterstid. Sovet max 1,5t om gangen frem til nå. De to siste dagene har hun fått minifom. Det hjelper veldig, tror jeg. Hun kaver ikke lengre, og har heller ikke så mye luft. Får lett opp raper etter måltid, og sovner med engang.. Men.. Nå sover hun 3-5t i strekk! I natt sov vi 6t før mat! Er dette dumt? Farlig? Er dette pga av minifomen? Hun skriker ikke lengre, han sover.. Samtidig tar det lengre tid før avføringen kommer.. Hun har pleid å bæsje hver natt på samme tidspunkt faktisk, men nå er det gått 1,5døgn. Bør jeg gi henne malt? Hvordan var deres baby etter minifom? Fungerte det? Gav dere i hver flaske? Vet ikke helt om det er nødvendig i hver flaske, eller mister det effekten om man hopper over en flaske? Anonymous poster hash: f22f6...feb Kjære deg.. Babyen din har det endelig godt! Slapp av Prøv å tenke deg selv hvor sliten du hadde blitt av så konstante luftsmerter. Og du endelig hadde fått slippe det. Såklart du hadde sovet som en stein på natta La henne spise seg opp på kvelden og ta etter på morgenen IKKE ta pause fra minifom.. Da blir det som det var igjen.. Anonymous poster hash: 11c82...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå