Gå til innhold

Må ha klikka for mannen


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ble den nye Iphonen lansert. Vi satt og så på lanseringen sammen og falt veldig for den nye Iphonen.

Passer egentlig bra at den kommer nå for den jeg har er ikke helt frisk. Tror det kan ha noe med at den to ganger i vår havnet i vasken med vann 😳 Den bryter så og si annen hver samtale jeg har og har blitt helt tullete på flere andre ting.

 

Fikk nå nettopp tlf fra mannen. Han har tlf gjennom jobben og har IPhone 5s som funker bra (mente han frem til i går i alle fall). Han hadde spurt om å få den nye Iphonen men fikk nei. Så nå nekter han meg å kjøpe den enda jeg har penger til det. Har lagt til siden penger en stund nå så jeg skulle ha til ny når den jeg har ble helt håpløs.

Jeg ba han om å skjerpe seg og ikke komme hjem før han var blitt "frisk".

 

Hadde dere godtatt det om dere hadde fått denne beskjeden?

 

 

Anonymous poster hash: 363db...3ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde begynt å le hadde min sagt noe sånt.. Så lenge det er dine penger og du har råd så er det du som bestemmer :) jeg sparer til wn iPhone 7 selv.. :)

 

Anonymous poster hash: b9ceb...e9c

Skrevet

I går ble den nye Iphonen lansert. Vi satt og så på lanseringen sammen og falt veldig for den nye Iphonen.

Passer egentlig bra at den kommer nå for den jeg har er ikke helt frisk. Tror det kan ha noe med at den to ganger i vår havnet i vasken med vann 😳 Den bryter så og si annen hver samtale jeg har og har blitt helt tullete på flere andre ting.

 

Fikk nå nettopp tlf fra mannen. Han har tlf gjennom jobben og har IPhone 5s som funker bra (mente han frem til i går i alle fall). Han hadde spurt om å få den nye Iphonen men fikk nei. Så nå nekter han meg å kjøpe den enda jeg har penger til det. Har lagt til siden penger en stund nå så jeg skulle ha til ny når den jeg har ble helt håpløs.

Jeg ba han om å skjerpe seg og ikke komme hjem før han var blitt "frisk".

 

Hadde dere godtatt det om dere hadde fått denne beskjeden?

 

 

Anonymous poster hash: 363db...3ee

Nekter deg å kjøpe den? Er ikke du et selvstendig og autonomt menneske da? Kjøp telefonen!

 

Anonymous poster hash: 52bc2...83a

Skrevet

Haha! Nei.



Anonymous poster hash: c6e89...773
Skrevet

Hadde jeg aldri godtatt. Jeg har 5s, og min mann foreslo at jeg skulle bestille meg den nye. Han selv har 6s. Er vel ingen selvfølge at mannen skal ha den siste.



Anonymous poster hash: 44cef...10d
Skrevet

Dette hadde aldri vært noen problemstilling her i huset. Jeg kjøper tlf når jeg vil og han kjøper når han vil. Legger meg virkelig ikke borti det.

Altså, det er bare en tlf...

 

Anonymous poster hash: 5e515...345

Skrevet

Da hadde jeg ledd høyt og sagt: "Ja, du kan spøke du, Arne!" Og så hadde jeg bestilt meg ny telefon.

Skrevet

Min 12-åring ble litt misunnelig på storebror som kjøpte seg mobil for konfirmasjonspengene sine, men selv han takket sjalusien bedre enn din mann 😉

 

Jeg hadde gitt klar beskjed om at jeg ikke kan tenke meg noe mer usexy enn en sjalu og smålig mann, også hadde jeg kjøpt meg ny telefon

 

Anonymous poster hash: d93ec...fc5

Skrevet

haha.

Her i huset hadde det vært en spøk om mannen hadde sagt det. Han har da ikke noe han skulle sagt om hvilken tlf jeg kjøper meg?



Anonymous poster hash: 8981b...f78
Skrevet

Tror jeg er litt målløs egentlig. Jeg kommer til å kjøpe den. Venninnen min mente jeg burde kjøpe en til guttungen også på pur fan. Han pleier å arve tlf. av meg men den jeg har nå er ikke noe å arve. Fristende, men han får ikke IPhone 7.

 

HI

 

 

Anonymous poster hash: 363db...3ee

Skrevet

Hadde flira og bestilt ny telefon..

 

Jeg får den til jul.

Mannen mener jeg trenger den og han slipper å kjøpe noe jeg ikke vil ha😀😀

Han slipper å slite med julegave og jeg slipper å kjøpe ny telefon som jeg egentlig ikke trenger.

 

Ilandsproblem...

 

Har 5 s nå tror jeg😂😂

Skrevet

Hadde bestilt telefonen så fort som overhodet mulig....

 

Anonymous poster hash: 7d550...2ea

Skrevet

Det får meg til å tenke på eksen min for mange år siden. Skulle få ny Nokia til av moren min i julegave. Hun ringte meg og jeg kunne velge mellom to modeller. Min kjærste da overalt meg til å ta den eldste modellen. Etterpå så angret jeg når jeg så hvor bra den nyeste var. Sa da det til han, og fikk som svar "du skal vel ikke ha bedre mobil enn meg". Nå var ikke han helt god og der og da burdte jeg skjønt det 😄

 

Anonymous poster hash: 0b289...072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...