Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Jeg krever et svar. Hvorfor er dere sure, gretne, ekle og slemme mot andre i uskyldige tråder? Anonymous poster hash: 4bcbf...d04
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Jeg krever et svar. Hvorfor er dere sure, gretne, ekle og slemme mot andre i uskyldige tråder? Anonymous poster hash: 4bcbf...d04 Ofte virkende man surere i driftige innlegg enn man egentlig er. Du virker for eksempel sur og kranglete på måten du skriver på her. Anonymous poster hash: c8c04...f21
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Ofte virkende man surere i driftige innlegg enn man egentlig er. Du virker for eksempel sur og kranglete på måten du skriver på her. Anonymous poster hash: c8c04...f21 Men jeg er sur, på de som er sure Jeg snakker om direkte personangrep, håning, frekkheter og hersketeknikk. Med andre ord faktorer som gjør at det ikke kan misforstås. Jeg snakker ikke om gråsnonene og at noen "virker sure fordi de ikke puttet smiley i innlegget sitt".. Anonymous poster hash: 4bcbf...d04
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Utagering kanskje. For slitsomme unger? Anonymous poster hash: 4bcbf...d04
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Men jeg er sur, på de som er sure Jeg snakker om direkte personangrep, håning, frekkheter og hersketeknikk. Med andre ord faktorer som gjør at det ikke kan misforstås. Jeg snakker ikke om gråsnonene og at noen "virker sure fordi de ikke puttet smiley i innlegget sitt".. Anonymous poster hash: 4bcbf...d04 En del spørsmål og innlegg er jo også bare tåpelige. Noen blir kanskje sure av det. Personlig er hagebruk ganske lei zvare klagene på at slf er så slemme her inne. Alle er ikke det. De fleste zvare ganske hyggelig og saklig på gotnuftige innlegg, men kan bli litt irritert når hi ikke leser ol. Anonymous poster hash: c8c04...f21
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Mange tror at verden er svart-hvitt og deres erfaring med ting gjelder for alle. Og har de lest noe så er det alltid sant. I tillegg er de ikke åpne for andre alternativer og andres erfaringer, så da blir de sure om noen mener noe annet. Også lager noen av de skikkelig kvalme Anonymous poster hash: 1fb79...aec
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #8 Skrevet 8. september 2016 En del spørsmål og innlegg er jo også bare tåpelige. Noen blir kanskje sure av det. Personlig er hagebruk ganske lei zvare klagene på at slf er så slemme her inne. Alle er ikke det. De fleste zvare ganske hyggelig og saklig på gotnuftige innlegg, men kan bli litt irritert når hi ikke leser ol. Anonymous poster hash: c8c04...f21 Man man ikke liker et innlegg så lar man vær å svare, det klarer jeg helt fint Anonymous poster hash: 1fb79...aec
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #9 Skrevet 8. september 2016 En del spørsmål og innlegg er jo også bare tåpelige. Noen blir kanskje sure av det. Personlig er hagebruk ganske lei zvare klagene på at slf er så slemme her inne. Alle er ikke det. De fleste zvare ganske hyggelig og saklig på gotnuftige innlegg, men kan bli litt irritert når hi ikke leser ol. Anonymous poster hash: c8c04...f21 Jeg skjønner ikke hva du skriver. Anonymous poster hash: 4bcbf...d04
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #10 Skrevet 8. september 2016 Mange tror at verden er svart-hvitt og deres erfaring med ting gjelder for alle. Og har de lest noe så er det alltid sant. I tillegg er de ikke åpne for andre alternativer og andres erfaringer, så da blir de sure om noen mener noe annet. Også lager noen av de skikkelig kvalme Anonymous poster hash: 1fb79...aec Ja, det har jeg sett! Anonymous poster hash: 4bcbf...d04
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #11 Skrevet 8. september 2016 Jeg skjønner ikke hva du skriver. Anonymous poster hash: 4bcbf...d04 Det forstår jeg godt! Her skjedde det mye rart. Vel er jeg dårlig til å stave, men det der var bare rart. Jeg mente noe sånt som at noen innlegg er ganske tåpelige. Da er det lett å gi dume svar. Noen ganger er også hi veldig negativ. Da er det lett å bli irritert. Anonymous poster hash: c8c04...f21
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #12 Skrevet 8. september 2016 Men innleggene er nok ikke tåpelige for de som skriver de. Om andre syns de er tåpelige så la være å lese de, ingen tvinger noen til å lese og svare.. Anonymous poster hash: 2e58a...f8a
Marriet Skrevet 8. september 2016 #13 Skrevet 8. september 2016 For slitsomme unger? Anonymous poster hash: 4bcbf...d04 😂 Slitsomme unger, håpløs mann, grusom svigermor, pirkete nabo, følelsesløs sjef, dyr mat, opphoping av klesvask, gjerrige venninner, trafikk og lista fortsetter...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #14 Skrevet 8. september 2016 Men innleggene er nok ikke tåpelige for de som skriver de. Om andre syns de er tåpelige så la være å lese de, ingen tvinger noen til å lese og svare.. Anonymous poster hash: 2e58a...f8a Men hvorfor være overhøflig hele tiden? Det kan være greit for folk å få vite at de er helt på bærtur. Anonymous poster hash: c8c04...f21
Luksusdyret Skrevet 8. september 2016 #15 Skrevet 8. september 2016 Men hvorfor være overhøflig hele tiden? Det kan være greit for folk å få vite at de er helt på bærtur. Anonymous poster hash: c8c04...f21 Man trenger ikke å være frekk for å være frekk. Man kan få folk til å vite at de er på bærtur på forskjellige måter - man kan for eksempel si at man burde ha tenkt annerledes i denne situasjonen, og man kan kalle vedkommende dårlig mor, drittkjerring og lignende. Begge deler har samme formål, men forskjellige måter å uttale seg på.
Luksusdyret Skrevet 8. september 2016 #16 Skrevet 8. september 2016 Jeg krever et svar. Hvorfor er dere sure, gretne, ekle og slemme mot andre i uskyldige tråder? Anonymous poster hash: 4bcbf...d04 regner med at de enten: a - har drittkjedelig liv og må ha spenning i hverdagen b - har mye innvendig sinne som de ikke kan ta ut på mann, barn, venner og kollegaer (og da er det etter min mening like grei at de tømmer seg her) c - har ikke fått seg noe hos mannen på lenge
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #17 Skrevet 8. september 2016 Man trenger ikke å være frekk for å være frekk. Man kan få folk til å vite at de er på bærtur på forskjellige måter - man kan for eksempel si at man burde ha tenkt annerledes i denne situasjonen, og man kan kalle vedkommende dårlig mor, drittkjerring og lignende. Begge deler har samme formål, men forskjellige måter å uttale seg på. Noen er at enkelte tolker et svar som du beskriver først som surt og frekt. Jeg opplever at det er et større problem enn at det egentlig er noe galt i svarene. Anonymous poster hash: c8c04...f21
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #18 Skrevet 8. september 2016 Slutt å spør så dumt!! Er vel ikke sur!! Sur kan du væra sjæl! Anonymous poster hash: 9be30...817
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #19 Skrevet 8. september 2016 Har jeg også lurt på. Bare fordi vi ikke vaksinerer barna våres så blir jeg hetset. Ja de flyter sikkert på andre sin vaksinestatus, men det er nå et fritt land, og det er frivillig å vaksinere. Heldigvis er det ikke slik i virkeligheten. Anonymous poster hash: ec8b1...369
Luksusdyret Skrevet 8. september 2016 #20 Skrevet 8. september 2016 Har jeg også lurt på. Bare fordi vi ikke vaksinerer barna våres så blir jeg hetset. Ja de flyter sikkert på andre sin vaksinestatus, men det er nå et fritt land, og det er frivillig å vaksinere. Heldigvis er det ikke slik i virkeligheten. Anonymous poster hash: ec8b1...369 Nå synes jeg det er helt greit å si fra at det er egoistisk å ikke vaksinere og forklare hvorfor det er det. Men enig med deg, at man ikke skal hetse, kalle stygge navn og oppføre seg som treåringer i sandkassa.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #21 Skrevet 8. september 2016 Har jeg også lurt på. Bare fordi vi ikke vaksinerer barna våres så blir jeg hetset. Ja de flyter sikkert på andre sin vaksinestatus, men det er nå et fritt land, og det er frivillig å vaksinere. Heldigvis er det ikke slik i virkeligheten. Anonymous poster hash: ec8b1...369 Hahaha😂😂😂 Og du prøver å sette et eksempel med å fyre opp stemningen 😋 Anonymous poster hash: 671ae...aca
Iiiiik Skrevet 8. september 2016 #22 Skrevet 8. september 2016 Det handler jo også om hva man velger å fokusere på. Det er mange flere hjelpsomme og hyggelige svar enn sure svar. Det får litt opp og ned selvfølgelig, men i hovedsak synes jeg folk får fornuftige svar, også på problemstillinger som er rare eller som man enkelt kunne funnet ut av selv.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #23 Skrevet 8. september 2016 Jeg er ikke sur, men mange spør jævlig dumt. Anonymous poster hash: 197fe...55b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #24 Skrevet 8. september 2016 Jeg tror det at vi her kan skrive anonymt, gjør at vi kan være litt sånn "politisk ukorrekte" og litt rett frem og direkte. Til vanlig må vi jo være snille og greie, og ikke alltid si det vi har lyst til. Her kan vi det, og jeg synes det er herlig å kunne gjøre det. En slags utblåsning når jeg er sur og sint, eller litt sutring og klaging når livet butter i mot. Anonymous poster hash: 5b68d...3d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå