Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Barnet er 1 1/2 år. MÅ hun ha vinterjakke? Forrige vinter ble den ikke brukt. Vi brukte bare ulldress i bilen… Erfaringer? Trenger man det? Anonymous poster hash: dd3be...0c2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Jeg vil si ja. Vi bruker det mye når vi skal steder der det ikke er naturlig å dra på dressen f.eks. Anonymous poster hash: 06db8...563
Sokkedyret Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Nja... Synes det greit hvis han f.eks sitter i vognen. Vi brukte ikke vinterjakke særlig mye i fjor og en kommer langt med strikkegenser under en allværsjakke f.eks.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Hvis dere bruker dress når dere er ute så trenger dere ikke jakke i tillegg, men jeg dyner det er godt å ha. Ofte er dressen våt eller møkkete. Da er en jakke grei å ha i reserve. Anonymous poster hash: 1de0c...4bf
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Jeg brukte lite jakke ved den alderen, var vi ute var det dress. Men vi hadde ikke bil da Har dere bil så er det kjekt til/fra bil og butikk.. Anonymous poster hash: 6f221...084
TinaK 1990 Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Forrige vinter var hun da baby?? Nå er hun 1,5 år og ikke baby lenger? Hva har du tenkt å kle på når dere evt skal i butikken? Til og fra barnehage etc? Dress?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Forrige vinter var hun da baby?? Nå er hun 1,5 år og ikke baby lenger? Hva har du tenkt å kle på når dere evt skal i butikken? Til og fra barnehage etc? Dress? Holder det ikke med ull undertøy og lille lam dress? Anonymous poster hash: dd3be...0c2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #8 Skrevet 8. september 2016 Holder det ikke med ull undertøy og lille lam dress? Anonymous poster hash: dd3be...0c2 Her blir det ull med høst/vårjakke over Anonymous poster hash: dcdbf...d3b
TinaK 1990 Skrevet 8. september 2016 #9 Skrevet 8. september 2016 Holder det ikke med ull undertøy og lille lam dress? Anonymous poster hash: dd3be...0c2 Ikke hvis det blåser etc. En god vinterjakke er utrolig godt å ha når det er mange minus
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #10 Skrevet 8. september 2016 Her blir det ull med høst/vårjakke over Anonymous poster hash: dcdbf...d3b Det holder ikke her når det er vinter og mange minus...da er det ull under en boblejakke i vogna når han sitter. Blir fort kaldt når det de sitter stille Anonymous poster hash: ef27f...7a0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #11 Skrevet 8. september 2016 Til og fra butikk, til bhg osv, eller ved å sitte i pose i vogna når det er flere minus synes jeg virkelig ikke det holder med vindjakke og ull under. Da tar jeg faktisk vinterjakke MED ull under. Det er kaldt å sitte i vogna i minusgrader..og mine har villet hatt overkroppen fri når de er våkne. Anonymous poster hash: ef27f...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå