Gå til innhold

MÅ man ha vinterjakke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet er 1 1/2 år. MÅ hun ha vinterjakke?  Forrige vinter ble den ikke brukt. Vi brukte bare ulldress i bilen… Erfaringer? Trenger man det? 



Anonymous poster hash: dd3be...0c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si ja. Vi bruker det mye når vi skal steder der det ikke er naturlig å dra på dressen f.eks.

 

Anonymous poster hash: 06db8...563

Skrevet

Nja... Synes det greit hvis han f.eks sitter i vognen. Vi brukte ikke vinterjakke særlig mye i fjor og en kommer langt med strikkegenser under en allværsjakke f.eks.

Skrevet

Hvis dere bruker dress når dere er ute så trenger dere ikke jakke i tillegg, men jeg dyner det er godt å ha. Ofte er dressen våt eller møkkete. Da er en jakke grei å ha i reserve.

 

Anonymous poster hash: 1de0c...4bf

Skrevet

Jeg brukte lite jakke ved den alderen, var vi ute var det dress. Men vi hadde ikke bil da :) Har dere bil så er det kjekt til/fra bil og butikk..



Anonymous poster hash: 6f221...084
Skrevet

Forrige vinter var hun da baby??

 

Nå er hun 1,5 år og ikke baby lenger? Hva har du tenkt å kle på når dere evt skal i butikken? Til og fra barnehage etc? Dress?

Skrevet

Forrige vinter var hun da baby??

 

Nå er hun 1,5 år og ikke baby lenger? Hva har du tenkt å kle på når dere evt skal i butikken? Til og fra barnehage etc? Dress?

Holder det ikke med ull undertøy og lille lam dress? 

 

Anonymous poster hash: dd3be...0c2

Skrevet

 

Holder det ikke med ull undertøy og lille lam dress?

 

Anonymous poster hash: dd3be...0c2

Her blir det ull med høst/vårjakke over :)

 

Anonymous poster hash: dcdbf...d3b

Skrevet

 

Holder det ikke med ull undertøy og lille lam dress? 

 

Anonymous poster hash: dd3be...0c2

 

Ikke hvis det blåser etc.

 

En god vinterjakke er utrolig godt å ha når det er mange minus

Skrevet

Her blir det ull med høst/vårjakke over :)

 

Anonymous poster hash: dcdbf...d3b

 

 

Det holder ikke her når det er vinter og mange minus...da er det ull under en boblejakke i vogna når han sitter. Blir fort kaldt når det de sitter stille

 

Anonymous poster hash: ef27f...7a0

Skrevet

Til og fra butikk, til bhg osv, eller ved å sitte i pose i vogna når det er flere minus synes jeg virkelig ikke det holder med vindjakke og ull under. Da tar jeg faktisk vinterjakke MED ull under. Det er kaldt å sitte i vogna i minusgrader..og mine har villet hatt overkroppen fri når de er våkne.



Anonymous poster hash: ef27f...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...