Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 La oss si at du er i barnehagen, har levert barnet ditt, og ordner med barnehagesekken (tar ut skiftetøy etc, tar ca 2-3 minutter). Du har plassert sekken på benken ved plassen til barnet ditt, men den går nok litt over på plassen til han ved siden av. Det gjør jo ikke noe, alle barna skal jo om 5 min ha samling (synge sanger etc, varer 30 min) og de barnehageansatte vil ikke at barna er i gangene alene. Så kommer gutten som har plassen ved siden av, meier ned sekken til ditt barn og skriker: "DET ER MIN PLASS", er tydelig sur og setter seg på plassen sin. Hvordan hadde du reagert? Anonymous poster hash: 5df29...5f7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Da sier jeg; Visst er det din plass! Jeg bare låner plassen bittelitt mens jeg ordner med klær, så får du plassen din tilbake. Tusen takk for at jeg får lov - mens jeg smiler. Anonymous poster hash: d6674...604
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Da sier jeg; Visst er det din plass! Jeg bare låner plassen bittelitt mens jeg ordner med klær, så får du plassen din tilbake. Tusen takk for at jeg får lov - mens jeg smiler. Anonymous poster hash: d6674...604 Dette. 😊 Anonymous poster hash: cd123...9b8
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Hadde selvsagt kjeftet på han for å meie ned sekken og skrike. Så kontaktet pedleder og styrer. Mulig sendt en klage til kommunen. Er dette det de lærer i bhg liksom.. Anonymous poster hash: dee68...a59
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Jeg ville sagt at jeg bare låner plassen litt og at det ikke er fint å hive sekken på gulvet Anonymous poster hash: f0a6c...152
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Hi her. Jeg sa at sånn oppfører man seg ikke og at det ikke er lov å dytte ned sekken. Så sa jeg ikke mer. Anonymous poster hash: 5df29...5f7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Hi her. Jeg sa at sånn oppfører man seg ikke og at det ikke er lov å dytte ned sekken. Så sa jeg ikke mer. Anonymous poster hash: 5df29...5f7 Oj, du skriver for å spørre om du kan ta igjen på en barnehageunge fordi det var han som begynte?! Du får skremme ham med at pappaen din er sterkere enn pappaen hans neste gang, da. Anonymous poster hash: d0ffb...fd4
FML Skrevet 8. september 2016 #8 Skrevet 8. september 2016 Jeg hadde vel sagt noe slik: "Ole" det er ikke fint å slenge ned sekken slik, selv om det er din plass. Kanskje vi heller skulle ha satt den forsiktig litt lengere bort på benken?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #9 Skrevet 8. september 2016 Oj, du skriver for å spørre om du kan ta igjen på en barnehageunge fordi det var han som begynte?! Du får skremme ham med at pappaen din er sterkere enn pappaen hans neste gang, da. Anonymous poster hash: d0ffb...fd4 På andre kjenner man seg selv, er det noe som heter. Du er tragisk. Anonymous poster hash: 5df29...5f7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #10 Skrevet 8. september 2016 "Ops, sorry! Ikke meningen å okkupere plassen din." Så bare tatt bort sekken fra plassen hans. Litt tulling og tøysing med gutten de neste gangene dere møtes og vips har du en ny venn, og er ikke den sure mammaen til ***, for det er du blitt nå! Heldigvis er jeg voksen og tåler litt fra unger. Dessuten vet jeg også at det ikke er mitt ansvar å oppdra hele verden. Jada, unødvendig å rive ned sekken og oppføre seg slik, men gutten går i barnehagen.. Han har mye han skal lære seg.. Anonymous poster hash: ee2f5...5dd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #11 Skrevet 8. september 2016 Oi så tålmodige dere er, jeg har litt å jobbe med skjønner jeg. Jeg hadde gjort det samme som HI, og det har jeg også gjort et par ganger. Ungene prater med meg og kommer på besøk til oss likevel, så de kan ikke ha tatt det så veldig tungt da. Anonymous poster hash: 1a160...981
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #12 Skrevet 8. september 2016 Tydelig at denne ungen mangler grenser. Svare så frekt til en voksen. Hadde blitt skamfull om det hadde vært mutt barn. Anonymous poster hash: 70cab...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå