Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 Samboer og bestekompisen prater hver dag på messenger, sikkert flere ganger for dagen. Hele tiden plinger den j*vla telefonen hans, og han gliser mens han prater med han. Mens han leker med ungene, når han sitter på pc.. Hele tiden føles det ut som. Han kompisen bor rett i nabolaget og de kan da heller besøke hverandre om de må snakke hele tiden? Kjenner det irriterer meg at han hele tiden sitter med nesa i telefonen... Den konstante plingelyden fra fb eller messenger på tlf. Og nei, mistenker han ikke for utroskap! Før noen nevner det. Jeg prater og med venninner, men tror faktisk jeg treffer de oftere enn han treffer kompisen sin som han konstant skriver med. Anonymous poster hash: 0c9ed...bf0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Nei, det høres ut som han er 14 år! Anonymous poster hash: e0b53...8da
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Homo eller bifil? Anonymous poster hash: 62472...495
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Selv om han ikke er homo er det tydeligvis at den viktigste oersonen i livet hans ikke er deg Anonymous poster hash: 06ffd...407
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Selv 15-åringen min har bedre folkeskikk enn det. Han er med i "ørten" messengergrupper" og har stadige samtaler med både bestekompisen og kjæresten. Men han har den på lydløs når han er sammen med familien i stua, ser film med oss o.l. Til måltidene legger han den igjen på rommet sitt At en voksen mann bruker mobilen som en uoppdaget tenåring er ikke normalt Anonymous poster hash: d1318...5fc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Takk for svar... Kjenner det irriterer meg. Han kan finne på å si "åh, se, jeg har venner" akkurat som jeg er sjalu.... Anonymous poster hash: 0c9ed...bf0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Jeg har et sånt venneforhold.. Men vi bor langt fra hverandre da. Og ses sjelden. Og jeg har ikke en mann.. Anonymous poster hash: 12096...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå