Gå til innhold

Er dette er vanlig venneforhold?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og bestekompisen prater hver dag på messenger, sikkert flere ganger for dagen. Hele tiden plinger den j*vla telefonen hans, og han gliser mens han prater med han. Mens han leker med ungene, når han sitter på pc.. Hele tiden føles det ut som. Han kompisen bor rett i nabolaget og de kan da heller besøke hverandre om de må snakke hele tiden? Kjenner det irriterer meg at han hele tiden sitter med nesa i telefonen... Den konstante plingelyden fra fb eller messenger på tlf. Og nei, mistenker han ikke for utroskap! Før noen nevner det. Jeg prater og med venninner, men tror faktisk jeg treffer de oftere enn han treffer kompisen sin som han konstant skriver med.

Anonymous poster hash: 0c9ed...bf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det høres ut som han er 14 år!

Anonymous poster hash: e0b53...8da

Skrevet

Homo eller bifil?

Anonymous poster hash: 62472...495

Skrevet

Selv om han ikke er homo er det tydeligvis at den viktigste oersonen i livet hans ikke er deg

Anonymous poster hash: 06ffd...407

Skrevet

Selv 15-åringen min har bedre folkeskikk enn det. Han er med i "ørten" messengergrupper" og har stadige samtaler med både bestekompisen og kjæresten. Men han har den på lydløs når han er sammen med familien i stua, ser film med oss o.l. Til måltidene legger han den igjen på rommet sitt

At en voksen mann bruker mobilen som en uoppdaget tenåring er ikke normalt

Anonymous poster hash: d1318...5fc

Skrevet

Takk for svar... Kjenner det irriterer meg. Han kan finne på å si "åh, se, jeg har venner" akkurat som jeg er sjalu....

Anonymous poster hash: 0c9ed...bf0

Skrevet

Jeg har et sånt venneforhold.. Men vi bor langt fra hverandre da. Og ses sjelden. Og jeg har ikke en mann..

Anonymous poster hash: 12096...3c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...