Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #1 Skrevet 8. september 2016 har så ekstremt tannlegeskrekk. Har mistet en jeksel bl.a fordi jeg ikke tør å gå til tannlegen. Redd hun skal synes jeg er ekkel!!!! Har hull i flere jeksler og mistet skall. Har hvite fronter da, så synes ikke utad. Har så ulidelig tannverk og mistet 1/4 av en jeksel. Hva gjør hun tro? Gruer meg verre enn fødsel:((((( Redd jeg skal få kjeft og at det her blir grusomt vondt! Anonymous poster hash: e824f...7e3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #2 Skrevet 8. september 2016 Du, smertefri tannlegebehandling er en selvfølge for alle som ønsker det i 2016 altså. Min tannlege setter sin ære i at jeg som er redd overhodet ikke skal kjenne smerte Du kjenner jo akkurat stikket fra bedøvelsen, men det er det Fortell at du er redd, så tar tannlegen hensyn til det. Anonymous poster hash: 1048d...468
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Jeg har tannlegeskrekk. Jeg sier ifra, hver gang jeg bestiller time, at jeg har angst. Ok sier de da, og spør om jeg vil ha beroligende. De legger inn merknad til tannlegen, slik at han/hun er klar over det. Fungerer fint Jeg skjønner at du er redd for at de skal synes du er ekkel. Men tenk på hvor mye ille de ser. Og etterhvert blir man ganske herdet som helsepersonell. Det er ganske lite man synes er ekkelt, for min del tenker jeg kun "ekkelt" hvis en oppegående person er slibrig/oppfører seg motbydelig. Annet "ekkelt" kan jo ille personen noe for! Anonymous poster hash: d472c...a3b
Hannepålandet Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Og vi tar ekstra godt vare på sånne som er redd, flau og gruer seg. Vi er der for å Hjelpe. Ikke for å kjefte. ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå