Gå til innhold

Noen i Bergen som mottar sosialstønad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er utbetalingsdatoen? Jeg har fått et muntlig vedtak men ingen mer info..

Anonymous poster hash: b8b5d...5ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Så bra egentlig.

Skrevet

Det er ingen fast dato, det betales ut når du får innvilget sosialstønad. De andre ytelsene har på sin side som regel en fast dato.

Anonymous poster hash: e845c...84b

Skrevet

Det er ingen fast dato, det betales ut når du får innvilget sosialstønad. De andre ytelsene har på sin side som regel en fast dato.

Anonymous poster hash: e845c...84b

Takk for svar. Jeg vet det ikke er en fast dato, men jeg fikk et muntlig vedtak forrige fredag på 3 mnd i en områdningsperiode, men har ikke fått penger og aner ikke hvor mye jeg får. Får heller ikke tak i dem.. Har jo regninger som må betales så begynner å bli krise.

hi

Skrevet

Har du sendt inn kontoutskrift for de siste tre mmd? Eventuel dokumentasjon på annen inntekt? Dette må gjøres hver mmd for at du skal få utbetalt sosialpengene. Les vedtaket ditt nøye og se om det er noe du har glemt å gjøre😊

Anonymous poster hash: 79fe1...2e2

Skrevet

Har du sendt inn kontoutskrift for de siste tre mmd? Eventuel dokumentasjon på annen inntekt? Dette må gjøres hver mmd for at du skal få utbetalt sosialpengene. Les vedtaket ditt nøye og se om det er noe du har glemt å gjøre😊

Takk for svar. Alt er på plass, jeg hadde over 50 sider vedlegg som ble levert inn før jeg var på møte. Fikk da et hastevedtak på husleie som ble utbetalt dagen etterpå (torsdag) og på fredag ringte hun og ga meg muntlig vedtak på tre mnd. Siden har jeg ikke hørt noe som helst.

Fikk plutselig 633,- på kontoen i går, men regner virkelig ikke med at det er det jeg og tre barn har å leve for og betale regninger med på en måned...?

hi

Skrevet

Det høres veldig rart ut, kan du ringe dem å høre? Eventuelt be dem ringe deg tilbake. Pengene burde vært på konto nå😉

Skrevet

Har du annen inntekt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...