Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Ett foreldrepar her i gaten driver en restaurant. De jobber der begge to og virker som om de jobber hver dag til langt på kveld. De har også barn, ene barnet er stort nok til å være hjemme alene og er rundt 15-16 år, yngstebarnet er snart 7 år. Innimellom har de barnevakt, en i familien, som passer yngstebarnet. Men de gangene de ikke har det tar de yngste med seg på jobb og kommer ikke hjem før i 23 tiden om kvelden i uke dagene og i helgene er de ikke hjemme før i 1-2 tiden om natten. Jeg synes det er for gale at et så lite barn må bruke så mange timer av dagen sin på å være på restauranten og komme hjem så sent. Eldste barnet har venner som ikke er helt gode, de har blitt tatt i å røyke hasj og foreldrene til alle ble varslet. Nå kom naboen å sa at hun hadde tatt eldste barnet til disse foreldrene og vennene i å røyke hasj fra hjemmelaget hasjpipe for 2-3 uker siden. Jeg mener at vi nå bør melde til barnvernet pga eldste røyker hasj og foreldrene er aldri hjemme på ettermiddag/kveld og vet ikke hva eldste gjør på og pga situasjonen med yngste som må være med foreldrene på jobb ofte og ikke er hjemme før sent på kveld/natt. Naboen mener jeg overdriver.. gjør jeg virkelig det? Anonymous poster hash: a4244...a47
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Det er ikke sånn at yngste bare av og til er med på jobben, yngste er der mye og kommer ofte hjem langt på kveld i ukedagene. Er mer på restauranten om ettermiddagene/kvelden enn hjemme. Ser heller aldri yngste ute å leker med nabobarna og da mener jeg aldri. Og de ringer ofte på å spør etter yngste Hi Anonymous poster hash: a4244...a47
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Enig med deg - dette ville jeg meldt til barnevernet! Anonymous poster hash: 92a8e...c9e
Mariogspiren Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Jeg ville meldt. Heller en gang for mye enn en gang for lite
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Mener du det er feil å være med på jobb? Det er da trygt og godt å kunne se på hva mor og far gjør, herme, lære, hjelpe til og kanskje sovne på en sofa på bakrommet mens mor og far skramler i naborommet. Tusener av barn har vokst opp sånn. Og det er da ansvarlig av dem at de ikke setter tenåringen til å passe yngste, hvis du mener den store flørter med narkomiljøet? Anonymous poster hash: 73c9f...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå