Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Prøver å bli gravide, men usikker på når eggløsning er. Vi jober motsatt turnus jeg og mannen, men fikk hatt sex dag 7, 10 og 18 i syklusen. Jeg har syklus på 28-29 dager. Begge er friske, ikkerøykere og sædprøve var normal/jeg har eggløsning, vet bare ikke helt når i syklus. Har vi reelle sjangser for baby? Anonymous poster hash: d6abf...aaf
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Det normale/gjennomsnittlige da ville være at du hadde el på dag 15. Altså er det en liiiten sjanse for at dere traff med sex på dag 10. Men jeg vil jo si dere var max uheldige denne gangen. Prøv el-tester! Anonymous poster hash: f7379...389
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Det normale/gjennomsnittlige da ville være at du hadde el på dag 15. Altså er det en liiiten sjanse for at dere traff med sex på dag 10. Men jeg vil jo si dere var max uheldige denne gangen. Prøv el-tester! Anonymous poster hash: f7379...389 Takk for svaret😊 Ja, vi var veldig uheldige denne måneden. Har prøvd i bortimot et år nå, og kjørt på rundt dag 14, men ikke noen spire på oss. Skal kjøpe tester slik at jeg får kontroll på eggløsningstidspunktet. Hi😊 Anonymous poster hash: d6abf...aaf
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Takk for svaret😊 Ja, vi var veldig uheldige denne måneden. Har prøvd i bortimot et år nå, og kjørt på rundt dag 14, men ikke noen spire på oss. Skal kjøpe tester slik at jeg får kontroll på eggløsningstidspunktet. Hi😊 Anonymous poster hash: d6abf...aaf Bare ha masse sex og kos dere og ikke tenk dere ihjel på det. Mange som blir gravide når de stopper å prøve Anonymous poster hash: 65336...bfc
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Bare ha masse sex og kos dere og ikke tenk dere ihjel på det. Mange som blir gravide når de stopper å prøve Anonymous poster hash: 65336...bfc Det er sant😊Har nok gått i prøvefella og blitt stresset.. Hi Anonymous poster hash: d6abf...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå