Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Jeg er snart 3mnd på vei, og har begynt å få panikk. Kan våkne midt på natta, kaldsvette, og tenke HVA HAR JEG GJORT NÅ? Jeg er blitt så usikker på dette. Var på foreldremøte nå. Foreldre fra 4.-7. klasse var samlet, alle var så unge. Jeg satt bare å tenkte at jeg kom til å se ut som en bestemor når dette barnet kommer, og det går i 7.klasse. Jeg vil da være over 50. Noen som kan få meg på bedre tanker? Vær så snill, ikke skriv så mye stygt, jeg har kvaler nok som jeg har. Alt som blir sagt her inne... pensjonist når barnet er ungt, gammel mor, sliten mor, mor som ikke klarer å følge med, at jeg dør før jeg blir bestemor osv.... jeg har lest det meste Dette var planlagt, men nå får jeg hetta. Små barn resten av livet. HVA HAR JEG GJORT? Anonymous poster hash: de670...41a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Du har fått hormoner. 😊 Helt vanlig med angst. Enten det gjelder alder (for ung/for gammel), antall barn (kan vi bli like glad i nr 2 som i nr1/klarer vi en tredje), eller for noe helt urasjonelt slik som jeg fikk: jeg var sykemeldt store deler av svangerskapet pga oppkast, og i elendig form. Men jeg fikk totalt panikk fordi vi ikke hadde boller i fryseboksen til evt barselbesøk. Jeg hadde helt hetta over de bollene. 😂 (Fortalte forresten litt lattermildt om angsten min til svigers og så kom de brått innom en dag med en bærepose med nybakte boller 😊) Anonymous poster hash: ee63a...112
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Jeg fikk mitt første barn da jeg var 40, er 50 nå. Det har da gått helt fint. Ja, mange foreldre i barnehage og skole er yngre, men ikke alle. Og jeg ser ikke ut som en bestemor! Det er ikke noen big deal, bare ikke la det være et tema. Foreldre er forskjellige på så mange måter, alder er bare en av dem. Anonymous poster hash: fd018...234
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Jeg har en treåring, og vil være 52 når han begynner i førsteklasse. Ser på det som uproblematisk. Men har fått beskjed av eldste på 20 om at jeg må begynne å farge håret... Gratulerer med baby Anonymous poster hash: f09ff...f8a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Jeg fikk også mitt første barn som 40åring. Ser ikke ut som en bestemor Anonymous poster hash: 3c208...b64
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Gratulerer med graviditeten! Disse tankene hadde jeg også, som 18-åring. Litt omvendt i tankegangen, feks: Hvordan vil de se på meg som ung mor? Og slike spørsmål. Det gikk da strålende godt, og det kommer det til å gå med deg også! Anonymous poster hash: 4ca95...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå