Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Ett søskenbarn som vi har sporadisk kontakt med har mistet moren sin..Denne moren var gift med onkel for mange mange år siden..Begge fikk nye familier...Gå i begravelse da? Anonymous poster hash: 7f7f9...1b7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Hadde ikke tatt meg fri fra jobb eller reist særlig langt i hvert fall. Hadde nok ikke giddet. Tror du søskenbarnet ditt forventer det? Anonymous poster hash: 12c60...c0c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Hadde ikke tatt meg fri fra jobb eller reist særlig langt i hvert fall. Hadde nok ikke giddet. Tror du søskenbarnet ditt forventer det? Anonymous poster hash: 12c60...c0c Nei tror nok ikke det..Og hadde det vært faren hans så hadde jeg selvfølgelig dratt... Hi Anonymous poster hash: 7f7f9...1b7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Jeg hadde dratt om det var det ene søskenbarnet mitt, men ikke det andre. Har litt med hvor mye kontakt vi har hatt igjennom livet, og hvor mye den avdøde betydde for meg en gang. Du må nesten finne utav det selv. Anonymous poster hash: c049e...5e5
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Hun som er død har ikke vært i familien på 35 år.. Hi Anonymous poster hash: 7f7f9...1b7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Nei hadde nok ikke gjort det. Anonymous poster hash: 93a17...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå