Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 Jeg trenger råd. Jeg har aldri hatt facebook, og vil ikke ha det heller. Likevel blir det vanskelig å unngå nå som jeg skal bytte jobb. Det er en type jobb der alle de ansatte bruker sine private konti i jobbsammenheng. Det vil bli tungvint for de andre hvis jeg nekter å ha facebook. I tillegg ser jeg nytteverdien i å kunne være med i diverse grupper og å like sider. Jeg ønsker ikke å ha venner, de liker jeg best å kommunisere med på andre måter. Finnes det en grei formulering jeg kan bruke hvis jeg velger å få facebook, som gjør at folk ikke adder meg? Uten at det virker teit/avvisende/hovent? Anonymous poster hash: 34ed5...954
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Ikke Gjør det mer komplisert enn nødvendig! Ikke godkjenn venneforespørsler hvis det er viktig for deg. Anonymous poster hash: 80817...404
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Hvorfor ikke bare adde de du kjenner og er venn med? Anonymous poster hash: 9011f...546
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Du kan være nesten helt skjult på Facebook, det styrer du fra innstillingene dine. Da må du adde andre, for de finner ikke deg. Anonymous poster hash: 0be64...66a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 Du kan være nesten helt skjult på Facebook, det styrer du fra innstillingene dine. Da må du adde andre, for de finner ikke deg. Anonymous poster hash: 0be64...66a Takk for tips Anonymous poster hash: 34ed5...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå